Y!M da faliment. Pã bune, manca-mi-ai!

Se pare ca teoria mea se adevereste: intr-adevar, sunt mai multi prosti pe planeta asta decat paduchi. Va intreb, e de bine sau de rau?

Desi aveti astfel de exemple in fiecare zi, insist sa specific azi unu ce a „venit pe tzeava”: ” Yahoo nu mai are fonduri pentru mentinerea messenger-ului! de aceea directorul general Christian McFlurry a decis sa micsoreze spatiul pentru status! si in curand o sa limiteze si orele de functionare la 8 ore pe zi pana cand isi vor reveni cu fondurile!!! si tu poti ajuta!!! da acest mass mai departe si salveaza Yahoo-ul!!! pentru fiecare mass, ei primesc 5 centi!!! multumesc si sorry de mass! kiar e adevarat…mi’a micsorat spatiul pt status…. LA modul cel mai serios ..”

A se observa capacitatea de adaptare la noile cerinte ale societatii. Intr-adevar, astazi (cel putin) am observat ca Y!M’u nu permitea afisarea unui status prea lung (nu stiu cate caractere permitea, ca nu le-am numarat). Asadar, trecand de la „Y!M’u se inchide ca nu mai are spatiu de mail” s-a trecut la chestia cu statusu. E bine de stiut ca un caracter din status ocupa 10MB. De asemenea, cei care nu stiu, acesti 5 centi pe care Y!M’u ii primeste, vin din fondurile private ale unor diplomati extraterestrii care au cabana pe Coasta (lui Adam) de Azur. Dar poate va intrebati si de ce da Y!M faliment .. pai cei de la FIFA (agentie care se ocupa cu monitorizarea fluxului de prostie pe internet), au realizat ca tot mai multe servere cad din cauza IQ’ului scazut care prinde radacini tot mai adanci, pe zi ce trece, in fata calculatorului. Posesorii acestor IQ’uri au fost deja identificati. Ii puteti vedea pe hi5, acolo unde vedeti ca pagina straluceste a diamante, playboy, Dolce, Digi si Cabana, etc.

Ah. Era sa uit sa precizez. Cel mai tare lucru din tot adevarul asta, e numele directorului „McFlurry”. Intrati aici sa vedeti ce inseamna :). Ii multumesc lui Biz pentru spiritul de observatie.

V-am salutat respectuos si ne revedem la urmatorul articol. Pana atunci, eu astept cuminte sa-si scoata Becali albumu`, sa moara paduchii de ciuda si suferinta auditiva .. si nazala.

Later Edit: Puteti intra aici sa va rezolvati problema cu lungimea.

11 răspunsuri to “Y!M da faliment. Pã bune, manca-mi-ai!”

  1. asta numesc tinerii… blog?

  2. Nu vand inteligenta la suprapret, nu am pretentia sa fiu citit de mii de persoane. E un blog personal si nimic mai mult. Cred ca am fost destul de concis :) Apropo, din cate am vazut, acest .. blog a ajutat unele persoane sa-si mareasca .. statusul, cel putin. As fi mai exact, dar atata respect fata de inteligenta umana, inca mai am. Cheers.

  3. Deci messu’ asta e o minciuna sfruntata din moment ce toata lumea stie ca de fapt adevaratul CEO al Yahoo!(TM) iashte nimeni altu’ decat – ati ghicit – Jegutzu’.

  4. Futurologu' de serviciu Says:

    Yoyo, wtf man? ce intrebare de vecin de 80 de ani de la bloc e asta? Unde e… problema? Titlul e finutz pentru cat de mare e prostia celor care cred in mass-urile de gen. Yoyo, tinere, tu cum ai face un blog?

  5. mai am scapari, nenea de servici.
    nu voi avea neva` un blog pt ca nu le inteleg rostul.

  6. @ yoyo: io dzic ca blogareala este o activitate preponderent narcisista. Cand se vor inghesui fomeile sa comenteasca la matale si se vor parui pentru un miligram in plus de atentie (chiar daca ai nasu’ stramb si iese par din el, ai chelie galopanta, burtoaie cat butoaie si umbli sh usor adus de spate, finca mama era beata si te-o scapat din bratele-i cand erai petit) iti vei da seama ca prietenii stie de ce se blogaresc ;)

    Clar ca io blogaresc din alte motive, pe care deocamdata nu le-am descoperit inca.

  7. Sa intelege ca numai eu bloguieste pentru agatat fomei ? Pfui al dreacu.

  8. McFlurry e foarte bun si ieftin! ca sa stiti si voi :D Mc Donalds nu ingrasa, Mc Donalds intretine, Donald asta era ceva MC ?

  9. Se pare k yahoo pana la urma este in prag de faliment,nu imi imaginam k se poate asa ceva,dar s-a ajuns si aici.
    Stirea este peste tot,Microsoft face miscarea,se si imprumuta k sa isi poata permite asemenea achizitie.

    Desi mesajul respectiv nu are nici o treaba cu realitatea…s-a ajuns si aici

  10. da, e adevarat chiar azi dimineata am primit vestea !!! e din cauza crizei mondiale. o sa dureze mai mult de 1 an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Are you real? Are you ironic or naturaly stupid? Adica, serios ..

Lasă un răspuns

