Servus! Cum ies din Polus?

Long day, short night. Sau cel putin asa mi s-a parut, comparativ cu vremea pierduta prin Polus. Vestea buna pe ziua de sambata a fost ca s-a mai degajat circulatia prin Cluj. Taranu roman (printre care este si eu, care este), s-a mutat din caldura apartamentului in haosul din Polus, de curios ce e.

Inca cum ajungi pe pod, ca care ca mare e mirarea. Cainele din fata blocului n-are atatia purici cate masini erau astazi prin parcarea Polusului. Subliniez, cainele din fata blocului a murit strangulat de purici. Unora li s-ar parea amuzanta harta de la intrarea in Polus. Da’ se pare ca-si are intr-adevar rostul. De fapt, fiecare cartier ar trebui sa aiba harta lui, nu? Daca tot are strazi, sa aiba si o harta. Ideea e ca prin Polus gasesti destule si de toate. Si asta cu jumatate de magazine deschise, numa.

Ce va recomand: magazinele cu profil sportiv. Gasiti de toate pentru toti, si multe pe care nu le gasiti prin oras. Incercati adidasii pe care i-au folosit americanski sa basheasca .. pardon, pasheasca pe Luna. Sau cel putin asa am auzit. Pentru cei fitzosi, recomand magazinele de specialitate: Kenvelo, D&G (David & Gonzalez), Lacoste (inca n-au acvariu cu crocodili), etc. Am incercat si eu cateva accesorii de genu. N-am inca pozele pe calculator, dar promit solemn ca am sa le impartasesc cu voi.

Ce NU recomand: sa mancati in Polus. Sau cel putin pana la Craciun. Azi fu o coada la KFC, de parca noi n-am avea gaini. Sau pesmet. Parca au venit romanii in pelerinaj pe-acolo. As sfatui orice om care intra in Polus, sa mance prima data si doar apoi sa viziteze mall’ul. Eu am stat la coada la buritos. 1 ora. (ca norocu ca nu fu singur). Intr-un final am primit ceva ce semana cu ce era in poza. Doar ca nu era impaturit. De aici rezulta ca fu imposibil de mancat. L-am mancat cu furculitionul. Si am mai si dat opjdemii pe el. Ce am vazut nou (sau cel putin pentru mine), a fost porumb pe batz. Cred ca s-a terminat vata.

Stau si ma uit cum pot descrie un chin de 4 ore in cateva randuri. Partea tricky fu la iesire. Gigi ma indemna sa o iau in stanga sa parchez, eu ii aratam ca vreau sa ies. M-am simtit nevoit sa trec peste el. Din pacate, intr-un final, a inteles ca vreau sa ies. Ma mir ca am reusit sa ajung sa prind meciul. Per total, fu o experienta interesanta. Mai putin perioada din momentul in care am intrat si pana cand am iesit din Polus. Apropo. Este ceva stand de clovni care fac baloane. Pentru un moment am crezut ca s-a mutat Spitalu’ 9 in Polus. Era mai la tot pasul cate-un dobi cu un balon in cap. Dar e de inteles; daca altceva n-aveau .. macar atat.

Si dupa cum ziceam, noaptea fu scurta .. Autografu pare mult prea dubash in restu zilelor fata de joi. Alta lume, alta atmosfera .. parca fusai in alt loc. Dar nu ma plang. Am invatat sa dansez pe scaun :) .. iar dup-aia am invatat ca ar cam trebui sa ma uit la vreme inainte sa ies din casa. Fu frig. Fu tare .. frig. ‘Till next post, don’t visit Polus :D

9 răspunsuri to “Servus! Cum ies din Polus?”

  1. hai bah, traiasca romania capitalista! :)) conservatoru dracului… :/ in ciuda rahatului.. sry cornului pe batz care l-ai vazut u la polus, poate chiar rumegat si si mai rau inghitit… este ca acel rahatzel are si niste partzi pozitive, acestia find spuse, ma simnt nevoit in a-le enumera intrun-n stil catagoristit k dupa impozantza…: s-anume 1) locuri de munk, poate k taranasul lomanas de la srana de vale din vestu carpatzilor meridoinali, din sud de dunare o fi curosi de rahatzel, da is rahatzei de clujeni care lureaza acol, deci totusi tre respectat pascanu pt asta. 2) eu unul, clovn de profesie intelectuala, ma intrebi de ce te plangi? adik nu m-o fi asteptand eu k tot intelectul roman sa nu mearga la polus… da in schimb nu ma asteptam sa mearga in prima sapt, pt k ete si el constient de aglomeratie, motiv pt kre ar astepta cateva saptamani frumusele.. poate s-ar mai deschide cateva magazinase… cine stie…
    Concluzionand, imi pare rau pt vremea pe care sustzi k ai pisrdut-o acol, si eu as da ine pe sincronizare…. sa se deschida Odeonul :D

  2. Ai cumva poza cu U cluj cu sapca rosie vectorizata? merci.

  3. Hai ca’i mumos in poluss. ai unde sa te plimbă, poti cumpara televizor, fuarfece si ciungă. Toate in rate.

  4. E prima data cand aud de Polus..e in Cluj banuiesc.

  5. Vazut Polus, cumparat din Polus (nu mancare, ca ascultat sfaturi, plus ca io avut pui acasa…si pesmet, daca vreau musai :P) si concluzionat ca tu mers prea devreme in Polus, ca de aia tu disperat din cauza de aglomeratie & co. Amu`i lejer, numa` bine de pierdut vreme excedenta … in Polus :P Ca in orshice alt loc ii vreme castigata :P

  6. Futurologu' de serviciu Says:

    Drequ bre, va cantati ca nu aveti magazine de unde sa luati lucruri ok si acuma va oftica Polusu. Eu unul is multumit de el. Sktes, n-ai papat inca de la KFC, iti recomand sa vb dupa ce papi. Daca nu o sa iti placa, asta e. Da ti-l recomand, pieptul de pui crispy cu sosul de usturoi. Dupa aia poti sa iti bagi si bip in KFC, da prima data incearca, don’t talk numa ashe. Ca nu de pesmetu’ iepurasului era gramada de rugby pe langa KFC.
    In rest, preturile mi s-au parut OK pt un ditamai magazinocul, in care se plateste chirie la greu. In afara de Lacoste si inca 3-4 exagerate cand as avea bani mi-as lua haine de pe-acolo. Spre exemplu, am vazut costume la 450 lei mult mai bune calitativ de alte cacaturi mai scumpe de prin oras.
    Fortza KFC! :)

  7. Multi optimisti in Cluju’ asta :)
    @cuibus: nup. n-am.
    @kross: yeah, e in Cluj. Una bucata mall :) Dar nu e singurul din .ro. Mai este si in Constanta.
    @yahoo.com: n-am criticat mancarea in sine, ci atitudinea (if I may say so) fata de ideea „wow, KFC”. Gramada de rugby cred ca era mai mare decat pe vremea lui Ceashca, de stateau la coada la unt. Ralu: yeah, fusai mult prea repede :) Dar hai sa fim seriosi. Exceptand partea ca intr-adevar gasesti mai multe lucruri (+ multe lucruri noi) decat ai gasi in oras, in rest iesi in minus. Preturile is waaaaay up high, fara suparare .. Chiar ieri povesteam cu un coleg de facultate si imi zicea diferenta din Bucale dintre mall’uri si magazine: curea in Mall Vitan (nu stiu daca asta era numele :P ) de la Lee Cooper: 3 mil. Aceeasi curea la un magazin Lee Cooper din centru (de pe Magheru): 1,5 mil. Si nu m-as mira sa fie la fel si aici (se exclude perioada de inceput cu promotiile de rigoare).

    Asa ca nu prea vad partea cu preturile OK :) Si intr-adevar, motivul este chiria. Ah, mi-am amintit partea cea mai faina din tot Polusu: cand am mers eu, sambata, erau bancile alea de lemn care inconjurau un fel de .. hmm .. cutii? mari de tabla (chiar nu stiu cum sa le zic mai corect). Si avand in vedere ca nu vedeai vreun cos de gunoi prin zona, la cat de mari erau cutiile alea, toti s-au gandit ca or fi pe post de cos de gunoi .. cand am mai facut o vizita in Polus, marti, am aflat pt ce erau alea, de fapt: sa puna palmierii in ele :D Iar Polusu tot a ramas fara cosuri de gunoi :)

  8. Tanti Flavia Says:

    Kfc…yey… :))

    Si eu stiu povestea cu acea curea… :p Vezi daca avem aceeasi colegi, dar sunt si chestii care au preturi chiar ieftine. Acuma daca te incapatanezi sa iti iei ceva de la Lacoste sau dracu stie de unde,…normal ca preturile is mari..>Dar sunt si accesibile…

    Ah si bancile alea…daca nu te puneai bine pe ele…se rasturnau cu tine =))

    Is racita…delirez :))

  9. fuck kfc Says:

    fuck kfc…mancare de cacat,cancer frate,voi chiar nu vedeti?

Lasă un răspuns

