Irish Pub Concert

Joi, 25 octombrie in Irish Pub va avea loc o seara .. folk. Dar nu va fi numai si numai folk. Oricum, cei care au chef de o (doua, trei) bere(i) si muzica buna, sa-si miste curu-n Irish Pub :). Ah, printre alti cantecaci pe-acolo, va fi si anonimul de mine. Mi-am gasit cu cine sa ma afirm. Nu am ce sa afirm, de fapt, dar aia-i partea a doua. Veniti, nu huiduiti (pentru ca cei cu care cant chiar au habar sa cante) si poate va dau si autografe .. cand voi deveni celebru (aproximez cam in 2-3 ani .. dupa ce trec de 60 de ani). Cheers ;)

6 răspunsuri to “Irish Pub Concert”

  1. ce faaaain! sper ca arati si poze :D

    mi-am gasit si eu cu cine sa cant (azi am avut prima „sedinta”). am facut rost de basist, tobar, si inca un chitarist :D

    ne intalnim intr-un turneu? :D

  2. Good luck man.

  3. in seara asta canti. yay!!! succes :D

  4. Heh. Mersi :) Well .. fu tare, au venit multi prieteni si chiar tre sa le multzam fain ca au stat pana la final :) .. vor urma si altele (sper :D )

  5. Futurologu' de serviciu Says:

    Domnu’! Dai un autograf? :) Hai ca a fost fain. Si ati si cantat o piesa in plus. Chiar daca s-a repetat :). Sper sa apuci sa zdrangani cat mai des p’acolo. Esti bun.

  6. bun, bun… si atat? dovezi…?

Lasă un răspuns

