Prostia ataca .. din nou

Cred ca ar trebui sa-mi schimb numele si orientarea blogului .. mai exact, sa-l transform intr-un loc unde se duce o lupta (surda) impotriva prostiei. Poate ca jumate din ce am scris pana acuma face referire la prostia omeneasca, fie ca e cea pe care o intalnesti la piata, fie ca e cea pe care o intalnesti pe holurile pe unde misuna parlamentarii nostri dragi. Dar adevarul e ca (din pacate) asta ne inconjoara si de asta ne lovim zi de zi, fie ca vrem sau nu. Nu-s nici pe departe desteptul Pamantului. Fac si eu prostiile mele si am sclipirile mele de „inteligenta” .. dar macar ale mele nu afecteaza pe nimeni sau cel putin am grija sa nu se intample asta.

Cred ca cele mai elocvente exemple de prostie (exceptand cele din Senat/Parlament/etc) sunt cele care implica prostia la volan. Prostu’ care bea si conduce, prostu’ care calca un peton si fuge la ma-sa sub fusta, samd. Acu 1 saptamana si ceva s-a petrecut un accident in fata la Primarie, in jurul orei 23. O persoana a fost lovita pe trecerea de pietoni! de un „dãshtept” care se credea in NFS Unplugged sau cum sfantu’ s-or mai numi jocurile astea. Ca sa fiu si eu de folos, va anunt ca se cauta martori care sa fi fost in acea seara prin zona si care pot spune ce si cum s-a intamplat. Se pare ca soferul e de parere ca petonul nu se afla pe trecerea de pietoni iar el conducea cu 50 de kilolitrii la ora. Sau la bord? Iar aceasta parere vine in urma acestor fapte: petonul a fost proiectat la 25!m distanta, airbagurile s-au deschis iar bou .. pardon, soferul a reusit sa opreasca instant. Intr-un pom. Masina fu avariata in proportie de 60%.

In aceasta situatie, institutul meu propune un experiment. Una bucata masina care merge cu 50km.h -> intr-una bucata copac de pe marginea soselei. Acelasi tip de masina. Acelasi bou la volan, pentru ca merita. Sunt tare curios de urmari. E trist ca exista astfel de oameni carora le este permis sa .. aiba permis. Ce e si mai trist e ca exista si o alta categorie de oameni (numiti simbolic „labari), care pentru 10ron si o cana cu sana, tac. Nu stiu prea multe despre acesta caz, doar ce am citit in ziare. Il stiu pe domnul peton caruia ii doresc insanatosire grabnica.

V-as intreba de niste idei/solutii (pana si ipotetice sa fie) pentru a se incerca oprirea unor astfel de „oameni” pentru a mai pune mana si piciorul in vreo masina. Da’ majoritatea dintre voi ati rade, cum fac de altfel multi altii. Cand cineva incearca sa schimbe ceva ce se stie ca merge prost in ceva mai bun, mereu se aude: „Da ce crezi ca o sa reusesti singur? N-avem ce face.” Si uite asa iese in evidenta mentalitatea romanasului de rand, care in loc sa incerce sa se stearga la cur (ca stie ca asa e mai bine), mai bine sta in propriul cacat si se consoleaza cu faptul ca al vecinului pute mai urat. Hâc, metafosforic vorbind.

In fine. In speranta ca, totusi, cazul se va rezolva iar dom’ shofer isi va primi rasplata .. v-am salutat.

6 răspunsuri to “Prostia ataca .. din nou”

  1. Am auzit si eu de…accident, ii doresc si eu sa se faca bine. cat despre inchisu gurii…acum cativa ani pentru un deshtep deasta s’o mutat o trecere de pietoni, la propriu, ca sa scape de bulau…Romania..tara tuturor posibilitatilor…sau mai bine zis paradisul infractorilor de inalta clasa, unde un ban si o pila fac totul posibil, chiar si bagarea in puscarie a ziaristilor care scriu despre cazuri de inalta coruptie(noul cod penal)…ne mai auzim, Cios

  2. Dragut Vlade, acum hai sa-ti povestesc si eu una tare pe scurt..:) Eram saptamana trecuta la benzinarie in Grigorescu, cea din capat..OMV sau MOL sau cum se numeste…stateam linistit in masina, tata alimenta Bolidu, Dacia Diablo`u cand se apropie o duduie de la doua pompe distanta la tipu` de la pompa vecina si cu un ton shagalnic si resemnat il roaga sa o ajute sa bage benzina ca ea nu stie cum se desface rezervoru`….este de prisos sa mentionez faptul ca duduia era undeva la 26-30 de ani, si era si blonda…A da masina era ceva Renault..:) Normal ca am ramas socat si din nou mi-am spus….mi-am interzis sa fac scoala de soferi pana nu se promulga o lege prin care femeile sa nu aiba voie sa conduca autovehicule cu mai mult de 3 roti…daca s-ar putea din acelea cu care se duceau pe vremea lui impuscatu prajiturile si lactatele…cei care „stie” cunosc..:)

  3. Homes… chestia cu omul care sta-n al sau caca multzumit ca nu pute s-a vecinului da, se rezuma in a-l numi asa zisul si pecificul „fatalism mioritic” desi in acel caz caca lu ala mirosea chiar a panselute, da deja intram in detalii….
    Solutzi… cea mai buna ii aia mentinata de tine ceva mai sus, aia mi se pare ca fiind cea mai buna, sau mai corecta, da in ori si ce caz, n-are asa de mare imp atata timp cat Homul o scapat cu vieatza, si loaza ii plateste tot ce-i tre… dak nu-i plateste, n-as zice k tre scuipat mortal in frunte cu Kalashu… da makr in picioru drept, sa nu mai poata apasa asa tare pe acceleratie :D

  4. Tanti Flavia Says:

    Radu M… Sincer ce relevanta avea ceea ce tocmai ai spus tu fata de postul lui Vlad? El vorbea despre un accident serios, din cauza unui dobitoc, si tu te apuci despere fete la volan?! Si daca exista fete „blonde” in lume crezi ca toate is asa? Am cunoscut soferi f buni fete, si chiar blonde daca e pana acolo… Eu zic sa iti mai tii gura in anumite privinte… Pentru ca nu ai argumente sa iti sustii pareriele si vorbesti degeaba. Si pe deasupra mai si jignesti oamenii…

  5. @ Tanti…:| are relevanta, trebuie sa doar sa vezi dincolo de context, sau dincolo de cutie…Ideea mea era ca toti tãntãlaii si toate fetitele tatii sunt soferi/soferite, fara urma de experienta si, implicit, cauzeaza niste accidente…dar trebuie sa deschizi ochii…sunt o gramada plus una de femei la volan care sunt un real pericol…cand vei fi lovita de astfel de fenomene ai sa vii si ai sa recunosti, pana atunci cea mai mare prostie pe care o poate face un barbat e sa se ia la hartza cu o femeie…fatal…de aceea ma voi opri ;) pa si pu la revedere, sper ca nu esti soferitza;)

  6. Tanti Flavia Says:

    Eu spun sa te duci sa iti bagi capu in putina apa rece, poate se mai strang la un loc neuronii de frig, si asa impreunati mai scot un gand concret si sigur.

    1. Faptul ca unii soferi sunt niste tampiti nu are absolut nici o legatura cu femeile. Si stiu ca este o chestie mult mediatizata, ca femeile sunt soferite proaste si asa, dar sunt barbati care conduc mai rau. Asa ca ciocu mic in privinta asta, ca nu ai date care sa te sustina. Si e nasol ca daca toata lumea vede o fata mai inceata, automat se zice ca „fetele is proaste”. Dar am cunoscut mai multi baieti prosti decat fete. Si in plus, persona din postul lui vlad e baiat.

    2. Dai inapoi dintr-un argument doar ca sunt fata? Atunci o sa iti repet si eu un cliseu: nu te lua la harta cu prostii ca te coboara la nivelul lor si te bat cu experienta. Asa ca din acest motiv ma voi opri si eu.

Lasă un răspuns

