Christmas thoughts

Deeeeeeci. Ca asa e frumos sa incepi o propozitie. De la inceput vreau sa anunt cititorul ca acest post este, ca de obicei, o aberatie. Ganduri si idei adunate aici. Cine nu vrea sa citeasca sau cine simte ca la final o sa ma injure, este rugat sa nu citeasca. Si asa is plin de nervi, nu cred ca vreti sa ma descarc si pe voi. Asadar, draga cititorule, daca te regasesti in ce am zis mai sus, pa! Asa .. pentru restu, enjoy reading …
Dupa cum ziceam .. am multi nervi. De ce? Ca asa-i la moda. Am fost azi in Polus. Si in Iulius .. si in Polus. Luna cadourilor, luna nervilor de sezon. Ca orice om normal (sau anormal?), m-am gandit ca oi gasi ceva interesant de cumparat ca cadou .. fix pix. Cam aia am gasit. Caca. In schimb am vazut multa lume, un individ mai prost ca altu .. sau alta. Oamenii de sarbatori am observat ca umbla labartat. Se poarta coatele extinse si miscarile din „Cãlcatea”. Iar mirosul cel mai des intalnit este nesimtirea. Mai mult imi place sa stau in magazine ca macar vanzatorii is simpatici .. ca vor sa-si vanda marfa. Din punct de vedere al marfii .. totul este scump si de cacat. Vai, ma scuzati .. am ragait in timp ce am scris .. asa .. revenind la ouale noastre .. Stateam si ma gandeam azi .. unde naiba s-au ascuns atata timp clujenii? Pana acu 4-5 luni eram obisnuit cu toata aglomeratia din oras .. dar acum, pe langa ca s-a pastrat aglomeratia in oras, s-au umplut si mall’urile .. si hipermarketurile .. De unde atata populatie, nu stiu zau ..
Si voi ce i-ati scris la Moshu sa va aduca? Trenuletze? Ciocolata? Vibratoare? Sau va ajung trenuletzele? Eu, ca in fiecare an, sunt foarte nehotarat .. nu ca nu as duce lipsa de unele lucruri .. dar nimic din ce imi doresc nu se incadreaza in preturile pietei :) Asa ca ma multumesc cu orice ar fi sa primesc (cati credeti?). Dar chestia asta se aplica si invers: nu stiu ce sa iau la cei care vreau/trebuie sa le iau. Ca ei sigur nu se multumesc cu orice (asta eu sigur o cred). Sa nu ma intelegeti gresit, as lua si o masina cadou .. numa cardu nu-mi arata prea multe zerouri in cont. Numa unu. Si atat. Nimic inaintea lui si nimic dupa el. Si totusi, cred ca stiu ce vreau de Craciun .. happiness. Sounds mooshy, ha? Well, screw ya, ca toti vreti asta. Singurii ignoranti sunt aia care o au si nu-si dau seama. Sau isi dau seama si atunci is dobitoci, nu ignoranti. Stiu ca o sa primesc asa ceva .. happiness .. dar va fi pentru o scurta perioada .. Si de ce ma plang, ma intrebati? (stiu ca nu ma intrebati, dar n-am voie sa vorbesc singur?) Pai .. ca un zgarcit si egoist ce sunt, vreau mai mult. Si toti vreti .. sau toti veti vrea mai mult .. candva.
Ideea-i ca desi ar trebui sa fiu fericit (ca noh, am intr-adevar toate motivele) .. nu-s. Adica .. nu ca nu-s nu-s, da nu-s. Trec printr-o perioada foaaarte ciudata (JUR ca nu-i PMS) si nu stiu cum sa-mi scot capu si curu din ea. Oare de aia n-am mai scris pe blog? (mda, who the fuck cares?) I don’t care. I just wish a fish on a dish .. pfff, am fost prea subtil. Eniuei .. tocmai am aflat ca ce aveam de gand sa fac de Craciun .. s-a modificat, oarecum. Adica, ce pica, pica. Frustrant, sincer. Dar am de ales? (cineva o sa ma injure pentru asta) Cand m-am gandit cum o sa fie Craciunu asta, am crezut ca o sa fie fff ok. M-am inselat. Apoi am crezut ca o sa fie aiurea. M-am inselat din nou. O sa fie fff aiurea. Cu mici exceptii. Care is mari, de fapt, dar la cum or sa treaca .. Asadar, astept cu nerabdare Craciunu .. sa treaca repede. Voi ce naiba faceti de Craciun?
Hmmm .. Word count: 653. Am ajuns la 653 de cuvinte in care am scris numa aberatii. Cred ca pot participa la un concurs de aberatii literare sau ceva de genu. Numa nu stiu sa se tina asa ceva. In fine .. mi-am mai consumat si eu neuronii, m-am mai relaxat, am satisfacut-o (sau nu?) si pe Ralu care m-o amenintat ca ma scoate din bookmarks, sau ceva de genu .. v-am mai plictisit si pe voi .. am mai scris si un articol .. am mai scris inca 100 de cuvinte aberante .. va dati seama cate am facut in 10 minute? Si cand stai sa te gandesti ca in 7 ore petrecute in mall’uri am cumparat numa un Fornetti (Ioana, nu ma da de gol :) ).
Craciun Fericit domanelor si domnilor. Copii si copile. Tineri si tinere. Mosi si babe. Ada si mie :) (Da bah, asta fu personala)
7 răspunsuri to “Christmas thoughts”

  1. Singura chestie pe care am inteles-o din cele 600+ cuvinte e cu fish on a dish (daca era si vreo aluzie in spatele ei, mi-a scapat). Si sentimentul de lehamite fata de sarbatori.

    P.S. Legat de aglomeratie, ieri seara (sambata) am fost pe Eroilor.. Impreuna cu alti 4-5 oameni. Pe toata strada. Cand vad asa pustiu pe strazi ma gandesc cateodata ca poate le-a sarit bulgarilor in aer alambicul de la Kozlodui si s-a anuntat la stiri tocmai cand ieseam eu din casa.

  2. Nu era nimic de inteles :P Ce poti intelege din aberatii? :) Eniuei, just felt like writing .. smth :)

  3. Uokei. Dar continua sa prestezi intelectual, ca eu nu te am doar in bookmarks, ci in tab-uri la Firefox! Adica.. Urmatorul pas e sa-mi fie asta homepage! :P

  4. Futurologu' de serviciu Says:

    Ba, a dreptu’ ca wiz, sa taci cam cat a tacut el din 5 iulie pana acuma si de acuma incolo. Asa ca nu te stresa ca nu scrii. It’s not a job, you know. It’s only for fun. Si daca nu e fun nu are rost sa te fortzezi.

  5. fornetti… cu mar? iami iami!!!

    craciun FERICIT!!!!

  6. Pt. Vlad: Deci nu inteleg in primul rand de ce te duci. Ii gresala ta. Bun ai fost o data, desi nu trebuia nici atunci sa mergi, ai vazut, nu ti`o placut si gata. Eu daca nu ma duc in Remus si Romulus sau Pollus si Iulius .. cum pula mea le zice, n`am stres`uri. A… si nici cadouri nu fac :)

    Pt. Futurologu’: Bah, daca nu are nici un rost, atunci ce rost mai are. Nu ?

  7. De musai .. sau ceva de genu :D

Lasă un răspuns

