Revozolutiile mele

I don’t stink. Anymore. Dupa un Revelion cat se poate de reusit din unele puncte de vedere si fecal din restu, am reusit sa ajung si eu acasa, intreg si imputzit. Asa ca am facut mult dush. Mult. N-am apucat sa zic la nimeni „La Multi Ani” si restu urarilor, asa ca va rog sa considerati ca v-am zis acuma. Oricand e bine daca nu se intampla sa fie niciodata. Enihu ..
Experienta de anu asta m-a invatat mult prea multe incat se le pot tine minte. Teoretic, ar trebui sa am o rezolutie sau ceva de genu. Sau revolutie? Sau revozolutie? Revozolutia mea (prima) ar fi sa ma schimb. Problema-i ca n-am cu cine .. plus ca-s prea modest s-o fac. Asa ca m-am hotarat sa devin mai rational. Nu stiu cum vine asta, dar asa mi-am propus eu. Sa fiu in trend cu turma, ca am auzit ca asta se poarta si in 2008. As mai slabi, da n-am de unde. Asa ca o sa ma ingras ca sa am ce da jos. Asta vi se pare o chestie destul de rationala? :-? As vrea sa scriu mai mult s-o satisfac pe Ralu. Dar asta ar insemna sa mint. Pe Ralu nu stiu cine o poate satisface :D (don’t hit me hard) .. Ah .. m-am hotarat sa nu ma mai enervez din orice ***** (daca nu va prindeti, cuvantul cenzurat este „câcat”). Poate pentru ca asa trebuie sau poate pentru simplul fapt ca am realizat pe pielea mea cat de handicapat pot fi cateodata :). Am sa dau mai des pe la facultate .. nu de alta, dar vreau sa ma mut sa manc la cantina de-acolo.
Mi-as mai dori sa pot sa invatz in timpu’ anului universitar. Dar asa n-as mai fi cool. Si eu vreau sa fiu cool. Si o sa-mi pimpez profilu de haipa cu ocazia asta. Sa fiu pr0nCool. Vreau sa-mi tunez Bestia (aka Dacia Nova). Mai exact, vreau sa-i dublez valoarea si sa-i pun un CD Player. + 2 cd’uri. Cu aceasta ocazie va anuntz ca accept donatii cu CD’uri.  As vrea sa ajung sa cred ca Cernobâlul este de vina pentru fenomenul „manelisti”. Nu mai vreau sa cred ca de fapt ei sunt oameni normali :( .. As mai vrea ca ala care imi aduce pizza cand o comand sa vina mai repede si sa NU mai uite ketchupu .. cum o face de fiecare data.
Pfff. Mai am eu cateva revozolutii, dar mi-i somn si m-as cam duce sa exersez acest sport extrem. Am avut o zi plina si mi-am golit-o pe cine nu trebuia. Daca aveti si voi ceva of’uri sau revozolutii, dati-va cu parerea ca-s curios care-i mai cool ca mine. I’ll just enjoy reading them .. Ah .. si nu in ultimul rand: nu mergeti la Sovata, Vila Olga 69. Nu de alta, da nu le mere caldura .. Pa ;)
6 răspunsuri to “Revozolutiile mele”

  1. Cine zice ca e nevoie sa ai unde face dush si sa fie cald ca sa te distrezi?! Ca sa te simti uman, da, de acord, da distractia nu e numai pt oameni… :)

    Ma bucur ca ai avut un rev revelator (ce cool suna asta!); sper sa ai si un an la fel.

    And, dude, Vila 69, really? Ce ati facut acolo? :)

  2. Vila 69 era cu subintzeles, pe masina, in drum spre casa am realizat ca de facto eram invitatzi sa ne petrecem revu` intr-o mare mooje…;) in rice caz eu propun sa deschidem un cont in banca unde sa viram in fiecare luna bani pentru un fond de revelion…si in luna septembrie sa cautam cabana de inchiriat..:)) La multi ani…

  3. I`ll just hit moderate and repeatedly, is that ok? :P La multi ani :)

  4. Eu chiar sper sa n-am un an ca revu .. decat cu o foarte mica exceptie, really ..

  5. Am incercat si eu, mai ales in primul an de facultate sa ignor in totalitate fenomneul manele. Un fel de ”Bring The People Together”.

  6. VEZI sa nu te ingrasi… ca mai slabesti la pastele cailor. :)

    la multi ani!!!!

Lasă un răspuns

