Loc de scuipat

Ca noh .. vorba aia .. nu? Ati inteles? Scuipatzi mah!
E sentimentul care ma incearca mereu cand vine vorba de conducatorii de autobuz si de stat. Vroiam sa scuip pe blog de ceva vreme, dar fusai prins in paradisul sarbatorilor .. sau nu? Oricum, intr-un Paradis am fost prins sigur si nici acu nu poci scapa .. dar sa lasam lacrimogeniile pe mai tarziu. E vremea sa scuipam. De ce? Pentru ca asta fac altii asupra noastra. Pe cei lenesi care inca nu si-au scos fundu la plimbare prin Cluj (Gropare, mare greseala facui ca te-ai mutat cu totul aici :) ), va informez ca biletele (nu la Republica) de transport s-au scumpit. Again. De ce? Jur ca nu stiu. Stiti povestea aia in care tre sa portzi rosu de Revelion? Well, cred ca asa-s si astia .. tre sa scumpeasca ceva DUPA Revelion. Teoretic, scumpirea nu e uriasa. 1,5 ron pt alea de 1 calatorie. Dublu pentru 2, logic. DAAAAAR .. numarul de autobuze e acelasi .. intarzierea lor la fel .. numarul pensionarilor tot mai mare ..
.. deci nu vad unde-i partea pozitiva din toata aceasta scuipaceala .. inca n-am o facultate terminata, sa fiu scuzat, dar bunul simtz imi spune ca tre sa ofer ceva in schimb daca tot vreau sa ma cac la usha vecinului .. macar sa-mi aduc eu cur papirul .. mboon .. Cu toate ca inca sunt student, mintea mea de copshil retard inca e solidara cu cei care inca mai poarta carneturile de cecuri pentru alocatii. De ce? (imi pun prea multe intrebari .. ) Pentru ca hãia de care va ziceam eu, conducatorii de stat si de umblat, le-au taiat portia de banuti la aia care au implinit deja 18 ani. Presupun ca s-a ajuns la concluzia ca prea multi elevi implinesc 18 ani si inca-s in scoli, si astfel e o sursa buna de taiat niste banutzi ca sa-si puna candelabru DISCO la ei in Parlament. Dar totusi, nu puneti si un bol unde sa scuipam? Dupa toata porcaria cu studentii despre care am scris acu cateva luni, mai marii (nesimtzitzi) s-au legat si de plozii din licee .. Pentru ca asa s-au invatat .. ia-te de ala mai slab. Score!
Oricum .. iar ma simt ca un peshte pe uscat care se agita fara sens .. dar nah .. ce poti face altceva noaptea tarziu ca sa-ti iei gandu de la altceva? Sau altcineva? :) In final, sa ma calmez si sa va calmatzi .. nu ca ati fii agitati, dar asa e mai bine .. ascultati Emeric Imre – Nebunul de alb … ‘cause I’ve said so :P .. Hai pa ;)
6 răspunsuri to “Loc de scuipat”

  1. Uhm.. Eu am auzit la stiri ca or sa fie gratis abonamentele la RATUC pt elevi si studenti. Nu-s sigur sigur, dar asa mi s-a parut ca aud. Intereseaza-te.

    Iar parcarile din centru sunt moca toata luna ianuarie. :)

  2. Omule nu inteleg de ce esti tot timpu asa revoltat pe ce se intampla in jurul tau. :) Nu merita sa fi lup singuratic si sper sa prinzi ideea in sensul pozitiv..

  3. Parcarile-s moca in ian. pentru ca inca nu s-au incheiat contractele cu firmele care se ocupa cu tichetele si amenzile :) N-ai grija ca nu-i oferta speciala :P Iar cu abonamentele e la fel ca pana acuma. Ideea-i ca vor sa scoata gratuitatile pt studenti ..

    Liviu: tre sa imi consum si eu energia undeva .. o parte o consum aici si profitand de dreptul la libera exprimare, imi permit sa-i scuip simbolic pe toti retarzii ajunsi la putere. Repet, simbolic :)

  4. Eu as vrea sa-l scuip pe soferul ala batran de pe 30`u ala verde care conduce mai rau ca unu fara carnet si muta lumea din autobuz, cum vrea muschiul lui ramolit, cand in fatza cand in spate fara voia lor…Deci…vezi, intereseaza-te de o scuipatoare si in cap la ala…

  5. Futurologu' de serviciu Says:

    1. Ba, ce dreq, tu nu ai vazut ca s-o scumpit benzina? Doar ai masina. De aia s-o scumpit biletele.
    2. Ii si parerea mea ca elevii si studentii ar trebui sa aiba gratuitate pe autobuze.
    3. In sfarsit, unu’ caruia ii place piesa asta (Nebunul de alb). I geniala. Din cate stiu e pe versuri de Paunescu. Mie imi place de vreo 5 ani cand am auzit-o prima data. De fapt, tot albumul lui Imre e bun, chiar daca are o voce mai ciudata. Are versuri bune.

  6. da, melodia e faina. cand a fost imre in piatra (pe la sfarsitul verii), am ajuns acasa fara voce, dupa ce am urlat „si te iubeeesc cu mila si cu groaaazaaa” … tu pe cine iubesti bre cu mila si cu groaza?

    uh uh… si cu alocatiile… cam nimeni nu stie SIGUR ce se va intampla… am primit file doar pana in dec (adica 4). acu` nu stim ce-o sa fie… baga pe card… aduce postasu` la usa… se mareste acum… se mareste inca o data in martie… dupa 18 ani nu se mai da (oricum, eu fac la vara… si ma prinde cl a 12a majora)… plm… oricum, fac ceva pe banii lor. cu 25 de lei, nu-mi ajunge sa-mi cumpar nici macar un penson.asa ca… ori cu banii lor, ori fara banii lor, tot aia e.

Lasă un răspuns

