Euro-shoc!

Euro a ajuns la 3,7202 LEI .. fix. Cand am vazut asta, m-am crucit cand m-am gandit cat am de platit abonamentu la Orange :(
4 răspunsuri to “Euro-shoc!”

  1. si tata s-a crucit… :)

  2. Iti platesc eu factura!… Imi platesti tu chiria? :P

  3. AaAAaaaAa sunt in criza…cade economia…crah financiar…panica economica…sudori reci, somn agitat…pfiu…bine ca m-am trezit din visul urat…bine ca am realizat la timp ca nu va fi nimic rau..bine ca noi nu avem economie..:))

  4. Cum zicea si Mircea Badea.. Se pomeneste la stiri de Bursa din Bucuresti in sus, Bursa din Bucuresti in jos.. Avem si noi o bursa pt ca asa-i fain sa aiba o tara, dar e ca si nechezolul pe langa cafea – tranzactiile care se fac la noi in cateva luni sunt maruntisuri la bursele din vest.

    Si da, urata treaba cu abonamentele. Noroc ca n-am economii in Euro, cred ca am vreo 5 euro in monezi prin dulap. :P

Lasă un răspuns

