Just some dust cleaning ..

Mda .. ar fi cazul sa mai sterg si eu nitel praful pe-aici. Am fost cam ocupat in ultima vreme cu sesiunea si mi-am uitat adresa de blog .. sau pur si simplu mi-a fost lene sa scriu. Credeti voi ce vreti :) .. enihu, ce sa va povestesc eu, dragii mosului .. sau a moasei? Fiecare cum simte nevoia ..
Acu cateva zile am fost iar pana-n Polus, ca mi se facu dor .. sau pur si simplu am fost nevoit. Si cum strabateam eu strazile din Polus (what’s the deal with that, btw?), la fiecare magazin imi sareau in ochi .. super-fortele. Adica paznicii magazinelor. Ei, nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ii vad, ma pufneste rasul. Si chiar stateam si ma gandeam ce idee buna sa pui astfel de oameni ca „agenti de paza”. Pai in primul rand, derutezi omul prin statura lor. Nici mari, nici fortzosi, nici frumosi etc. Si tocmai aici e partea care nu o prinde nimeni: daca se intampla sa furi ceva din magazin si fugi cu acel ceva, in momentul in care vezi cine fuge dupa tine sa te opreasca, pur si simplu nu mai poti fugi si te opresti .. sa razi. Si uite asa are timp super-fortza sa te prinda. Clever, ha?
Well, nu la fel de clever sunt boii (ma simt prost pentru ca astfel jignesc saracele animale, dar n-am gasit alt cuvant potrivit) care au carnet (de sofer) si-l folosesc abuziv. Adica .. conduc. Pana acu cateva saptamani n-am prea umblat cu masina prin centru in timpul zilei din anumite motive .. care s-au confirmat recent. E crima si pedeapsa ce e in Clujul asta. Iar la boii de soferi se adauga incompetentza politistilor. In primul rand, clar trebuie sa te uiti in toate partile cand conduci. Fatza, spate, stanga, dreapta, sus, jos .. pentru ca nu stii niciodata pe unde se baga taranu. In al doilea rand, trebuie sa inveti de la altii ca se poate parca .. oriunde. Pana si pe sensul tau de mers. Sau in curba. Sau pe trecerea de pietoni .. you name it. Si ce face pulitzia in tot acest timp? Sta in fata calului lui Matiash (ala care are acuma garaj de lemn) si se uita ca boii la tine cum treci pe langa ei. Acu doua zile a trebuit sa ma invart un pic in zona UBB/Libraria U./Eroilor sa gasesc un loc de parcare. Ei, de 2 ori am trecut pe langa acelasi politist care statea in mijlocul strazii, pe un anume sens de mers si te obliga .. sa-l ocolesti. Intre timp, un Matiz era sa-l calce pe unu pe trecerea de pietoni, iar altul era parcat FIX in fatza la muzeul (sau magazinul, cum vreti) Outwear, pe una din benzi. N-avea avaria pusa ca presupun ca nu-i mergea ..
Eniuei .. despre circulatia din Cluj as putea povesti la nesfarsit .. pentru ca mereu am ca material prostia unor soferi .. sau soferite. Personal as propune un test de IQ si un test pentru modul cum reactioneaza o persoana in anumite situatii .. sau ceva de genu. Serios si fara nici o gluma. Cand vezi cati maniaci/prosti/habarnisti sunt cu masina si carnet .. te sperii. Si nu-s numa femei, ca-s si multi barbati in situatia asta. Eu zic ca daca s-ar da carnetu numai acelor persoane care ar avea IQ’u peste 75 .. jumate (sau mai mult?) din soferii din Cluj ar .. disparea. Ow, happy day!
Hmmm .. ok. The End. Mi-i somn si v-am plictisit destul. O sa incerc sa coc ceva mai inteligent in zilele ce vin .. am si ceva in minte. Desigur, tot o sa ma leg de viata cuiva :) .. Cheers!
5 răspunsuri to “Just some dust cleaning ..”

  1. Mihai K. Says:

    „Strazile” din Polus cred ca sunt acolo pentru orientare.. Daca ti-a placut ceva intr-un magazin si vrei sa te intorci dupa o ora, innebunesti pana-l gasesti, e destul de intortocheat intreg complexul. Legat de super-forta, stii si la liceu ce halterofili de paznici aveam.

    La volan eu sunt calm de obicei. Daca vrea unul sa schimbe banda si macar se uita la mine sau ma roaga din priviri sa-l las, il las. Daca se baga ca nesimtitul, ma bag si eu. Sa mai stea. Politistii mai mult incurca traficul, jur. Daca e stop e stop, pana la urma trece toata lumea. Cand e politist in intersectie, ii lasa pe 5 dintr-o parte, 10 din cealalta (dintre care 2 nu mai apuca sa treaca pentru ca s-a facut coloana pe strada unde vor sa mearga.. si blocheaza intersectia). Nebunie. Sper sa faca ceva si cu stopul de la strazile Dacia/Traian, mai incolo de Flip, care e nesemnalizat de ani intregi si se baga fiecare cum poate. Citeam zilele trecute niste articole despre investitiile care se vor face in Cluj in anii ce urmeaza, se prognoza ca va ajunge orasul la un milion de locuitori. Un milion? Poftim? :) Cred ca devenim biciclisti, ca olandezii si chinezii.

  2. Quote Mihai K. „Citeam zilele trecute niste articole despre investitiile care se vor face in Cluj in anii ce urmeaza, se prognoza ca va ajunge orasul la un milion de locuitori. Un milion? Poftim? Cred ca devenim biciclisti, ca olandezii si chinezii.” Dude…e campanie electorala…totusi e ciudat…deja nu mai au ce promite…salarii mai mari, strazi mai curate, drumuri mai bune…deja sunt promisiuni depashite….in schimb trebuie sa le dai credit pentru inventivitate…totusi sa promiti o crestere de populatie…e ceva..:))parca vad slogan…”Boc: strazi mai curate, abonamente gratis pentru pensionari, mai multa populatzie”…de parca nu ar fi si asa prea multa….

  3. Adevarul ca si pe mine ma distreaza „super-fortele” din Polus, chiar si din Iulius… dar daca altceva nu stiu … trebuie sa manance si ei o paine.
    Iar circulatia din cluj e intr-adevar o problema si sa stii ca se poate si mai rau. Cheers.

  4. sa stii ca eu ma gandesc putin cu teama la momentul in care o sa am carnetul de sofer in mana. imi trece prin cap ca daca nu intru eu in cineva, intra altu` in mine si tot mor, chiar daca eu conduc bine.

    e jale… si sa vezi in piatra neamt (oras destul de mic…) cate masini sunt. te crucesti… toti dobitocii au masini. e un chin sa mergi cu masina la amiaza. stai la semafor, si pana sa treci tu, se face iar rosu.

  5. Am gasit o metoda cum sa detectezi soferii prosti: mergi in Cora cu cosu de alimente si cine se baga in tine cu un alt cosh, ori e blond(a) ori un sofer prost. Testat de institutul meu :)

Lasă un răspuns

