Contraste

Dap. Mergeam azi prin Parcu Mare si am realizat ca lumea asta e o mare de contraste. Si nu ma refer neaparat la noapte/zi, +/-, alb/negru .. nei :). Ma refer la unele lucruri care se intampla in jurul nostru si nu ne dam neaparat seama de ele .. si nu le catalogam la momentul respectiv drept contraste.
Ma gandeam, de egzamplu, la lucrurile pe care le invata un strain prima data cand vine intr-o tara. Poate gresesc, dar eu cel putin asa am observat. So .. acestea ar fi: cum sa spuna „Multumesc” in respectiva limba .. si cum sa injure. Incercam sa ma gandesc la o explicatie de ce ar invata cineva prima data astfel de chestii .. opuse. Ah well ..
Alta chestie .. cand cineva isi face poza la catzel sau pisica .. motivul pentru care face asa ceva ar fi unul .. „happy”. Dar nu e asa .. isi face poza ca sa aiba ce pune pe afis .. cand il/o pierde :D. Stiu, is sadic (mult spus, da’ nah) .. dar asta e adevarul crud. Mai aveam cateva in minte ca m-am plimbat mult azi .. da’ acuma nu mai imi vin in minte. Cand imi vin, o sa continui aici .. iar daca aveti voi alte exemple, le ascult.
Pana atunci .. cheers! Ah, chiar .. am uitat sa precizez ca ma distreaza la culme petitiile online pentru diferite chestii .. ultima pe care am primit-o e legata de „scoaterea din legalitate a organizatiei Noua Dreapta”. Oare tot o petitie din asta o scos din legalitate si Vechea Dreapta? :)
Aaaaaaaaand .. moment publicitar de promovare: va recomand blogul asta! Cheers .. adica .. pardon, plm si multumesc!
P.S.: nu recunosc nimic din ce s-a comentat aici :D
7 răspunsuri to “Contraste”

  1. wb :P

  2. Warner Bros? :)

  3. Futurologu' de serviciu Says:

    Dude, continuu NU continui :) Si vezi ca mai ai una: „moment publicitare”.

    Aia cu scoaterea din legalitate e tare. Pai daca e legala, pe ce motiv o scoatem? (Disclaimer: nu sunt membru al acestei organizatii – comentariul se va lua ca unul obiectiv) :) .

  4. Eu stiu ca sunt acceptate ambele variante (continuu/continui). In schimb „vechia” nu e un cuvant decat in italiana (cu dublu C), daca tot e sa despicam firul in paispe. Pardon, paisprezece.

  5. Futurologu' de serviciu Says:

    M.K. dude, nu e suficient „sa stii” trebuie sa fii sigur :). Sa explic. A continua se declina: eu continuu, tu continui, el continua etc.

    E acceptat „continui” la persoana a doua singular.

  6. Normal ca e acceptat la a doua, nici n-ar putea fi alta forma pt a II-a singular. Tu continuu?

    In DOOM 2 vei gasi „eu continui” ca varianta corecta, insa si varianta veche „continuu” e acceptata in paralel.

Lasă un răspuns

