VO(mi)T-ing Time

Nici eu nu stiu de ce nu am mai scris. De lene sau din lipsa de idei .. eniuei, nu conteaza. Revin si eu pe scena blogosferica sau ceva de genu .. in prag de alegeri. Da .. se vede de la o posta (oricare Posta ai alege) ca suntem in plina desfasurare a promisiunilor electo-minciunale. De exemplu, de la Posta din Grigorescu poti sa vezi cum s-a inceput asfaltarea unei strazi care in fiecare iarna era numa mocirla si noroi si pe care nimeni nu credea ca o mai asfalteaza cineva. Dar noroc cu alegerile ..

De asemenea, s-au apucat sa „modernizeze sistemul de canalizare” .. sau ceva de genu asta. Sincer nu stiu nici eu ce fac exact. Mai pe scurt, au sapat un santz lung pe marginea strazii si acuma se circula destul de greu p-aci, dar fara sa stie nimeni, de fapt, ce vor sa faca ei cu acel santz. Oricum, sper sa termine cat mai repede zona asta; nu de alta, dar odata ce se termina cu alegerile, 4 ani de zile nu mai lucreaza nimeni. And that’s a fact :). Dar astea sunt lucruri marunte .. spre deosebire de marele proiect numit „La Fantana”. Adica i-au facut piscina lui Iancu. Nu conteaza ca tot Clujul se scufunda-n gropi .. conteaza ca Iancu sa aiba piscina la picioarele lui si asa imobile, de nu se poate scalda in ea. Incercam sa gasesc rostul: de ce sa bagi bani intr-o fantana arteziana care scuipa apa dupa cum canta muzicuta si de ce sa nu ii bagi, in schimb, in asfaltarea strazilor sau hranirea saracilor? Singuru raspuns de pana acuma: de prost.

Dar nu stiu de ce ma mai stresez cu atatea intrebari. Si asa vor fi mai multe peste 4 ani .. si tot asa. In schimb, pe langa problemele serioase mai exista si probleme amuzante. Nu cu mult timp in urma, toate firmele de taxi au fost obligate sa-si schimbe „cupola” cu una „universala”. De ce? Again, de prost. Nu numa ca nu-si are logica aceasta schimbare, dar mai si pune in dificultate cetateanul onest si fara bani: sansele ca acel cetatean sa se urce intr-un taxi „pirat” sau „mafiot” sau cum li se mai zice, au crescut considerabil. Dar ma gandesc ca cineva trebuia sa se afle in treaba, nu?

Asadar, Clujul (cel putin) e plin de oameni (acolo sus) care se ocupa cu nimicuri. Pe langa ce am mentionat mai sus, s-ar mai adauga parcarile inaugrate in Mihai Viteazu, langa Primarie si in Marasti, pe Dorobantilor .. si cu toate astea, toate strazile-s pline de masini parcate una peste alta :)(mai mult sau mai putin literalmente); s-ar mai adauga incercarea de a face un tunel subteran de la Primarie pana prin Piata Marasti (pentru a fluidiza traficul, cica), dar din cat am citit si am auzit, sansele de reusita sunt 0 din cauza solului (asta o stiu si „shãfii”, dar ei fac cercetari de dragu imaginii); si s-ar mai adauga multe altele .. Asa ca va-ntreb, eu cu cine vo(m)tez? Si mai important: de ce sa-i votez?

P.S.: Oricare ar fi raspunsu’, mergeti la vot (cei cu acest drept); nu de alta, dar daca nu mergeti, sunt sanse f mari sa mearga multi ciobani (doar pentru ca asa au fost indrumati) si s-ar putea sa iasa vreun PNG’ist :D

2 răspunsuri to “VO(mi)T-ing Time”

  1. Tocmai mi`am facut datoria de cetatean :P

  2. copilaberant Says:

    ma bucur ca citesc si cum este vazut clujul de catre cineva care locuieste acolo :) si eu imi puneam problema de vot intr-un post si am scris cate ceva despre cluj din punctul de vedere al unui turist. sa nu te lasi de scris :D

Lasă un răspuns

