Ora de biologie ..

Nu vreau sa pun urmatorul clip pe blog din motive .. subiective. Oricum, intrati aici si observati unul din numeroasele specimene de manelisti care bantuie pe net. Clipul in sine este oarecum amuzant pentru prostie, desigur. Insa ce mi-a atras mie atentia a fost ca tipu’ respectiv .. habar nu are unde naiba ii inima lui. Fizic. Asa ca incercati sa fiti atenti pe la secunda 34. In rest, enjoy (daca se poate spune asa) si daca il vedeti pe strada, sa-l intrebe din partea mea daca stie unde are creierul situat .. sau macar daca are asa ceva. Cheers!

2 răspunsuri to “Ora de biologie ..”

  1. Butterfly Says:

    :)) funny… eu vreau sa cred ca nu de bunavoie a pus video-ul pe You Tube si ca ăla(aia) pentru care a dat „show-ul”, i-a făcut public „talentul”, ca altfel e mult prea trist si de neînţeles.

  2. copilaberant Says:

    um…l-am vazut cu sonorul oprit. M-am speriat :|

Lasă un răspuns

