Siti niuz

Uh yeah .. am intrat si eu in vecheishiãn de o saptamana. Zilele trecute fusai la munte, la o relaxare totala si (aproape) bine meritata. Din motive personale, nu pot da prea multe detalii :). Eniuei .. dupa o saptamana petrecuta departe de siti si civilizatie, am revenit la poluare si prostie ..

Si sambata seara m-am trezit in oras.  Si nu oriunde .. ci in Avenue. Ca dovada ca nu umblu eu prea des in astfel de locuri sta faptul ca .. nu stiam nici unde-i si nici cu ce se manca (apoi am vazut ca ii in locu unde fusese Incognito .. sau cum ii zicea). Asa .. si nu mi-a terbuit mult timp sa-mi dau seama de ce naiba nu mai dau eu prin locuri de genu. 95% din fufele de-acolo sunt (parca) decupate din hai5. 4% din ele sunt la limita normalului, dar cum vine ceva strutz pe la ele, o dau in penibil. 0,5% poti spune ca-s normale iar inca 0,5% is chelneritele. Poate am gresit un pic procentaju, dar marja de eroare este foarte mica. Nu vreau sa va dau o comparatie cam cat de mica, sa nu supar fetele din procentajul de 95%. Din cate am observat, cele care au fost sambata seara, fie erau cu prietenii si se preacurveau pe mese, fie se preacurveau pe jos in cautarea unui prieten (mesele erau deja ocupate). Totusi, am ajuns sa nu ma mai mire astfel de .. comportamente?

Asa .. ei, fetele ca fetele .. da’ ce am observat eu a fost ca si baietii erau cam la fel. Procentajul nu difera prea mult, sincer. Era un tip asa mai plinut (adica se credea fortos, da ii cam atarna burta mai ceva ca la baba de pe strada, sanii), cu o shapca destul de dubasa pe cap si timp de juma de ora, daca nu mai mult, se tot coia dintr-o incapere intr-alta, cautand prada (presupun). Dupa o ora, si-a mai adus 2 gay cu el si or inceput sa danseze pe langa niste pipitze. Iar prin „a dansa”, se intelege „a mishca greutatea corpului de pe o buca pe alta .. very slow”. Iar prin „pipitze”, a se intelege „minore”. Astia fura specimenu 1. Specimenu 2 era format tot din 3 (preupusi) baieti. Dupa ce au insistat o vreme la o fata (aproximativ) atragatoare, au ajuns in pragul disperarii si au incercat sa pescuiasca .. o balena. Ca sa nu se simta prost, o sa incadrez balena in alea 0,5 procente. Momentan imi dau seama ca e destul de greu sa expun o impresie pe care eu am trait-o la o asemenea intensitate (iar cand zic intesnsitate, ma refer la mirosul a x-zeci (sute) de oameni transpirati), in cateva randuri. Dar presupun ca toti ati observat oamenii descrisi mai sus in orice alt club din oras .. si nu numai.

In fine .. ideea-i ca se cam duce lumea pe […] :). Nu ca as fi eu perfect (nici pe departe), dar macar incerc sa ma mentin in limita normalului cand ma desfasor prin oras. Cheers ..

Un răspuns to “Siti niuz”

  1. Futurologu' de serviciu Says:

    Gicule, Cheers i ceva salut de informatician? Ca il ai in tot blogu’ (sau in 95% din cazuri ca sa folosesc procentul tau :) ).
    Ok, deci nu-ti place in cluburi. Pai nu iesi, do like I do, sit home with the lady. Sau baga niste beri pe o terasa cu pretenii (sau fratiucii cum zice Septi :) ). Indeed, the world is going on the Dick (traducere mot-a-mot). Ce sa-i faci, daca nu ai cu cine.

Lasă un răspuns

