21

F*ck. I’m old :)

5 răspunsuri to “21”

  1. La multi ani :)

  2. Mary cu Y Says:

    shut the f*ck up! :)) eu ma simt mai nebuna, mai zapacita si mai sigura de tampeniile pe care le spun sau le fac, cu un an. in nici un caz „old” :))! :*

  3. hepi bardei tu iu…. hepi bardei tu iu… hepi bardei, dir… blogar… hepi bardei tu iu…

    hai ca nu esti asa batran. :D mai ai putin pana acolo. sa fii fericit, bre… sanatos… implinit… iubit… sa fii cum vrei tu sa fii!

  4. La multi ani tinerete !!!!

    Lasa, nu fi trist ca esti batran. Asa am zis si eu pe la 21-22 de ani…ca sunt batran….dar stii care e avantajul?? Cu cat imbatranesti, devii mai senil si astfel iti uiti varsta, deci e un avantaj….eu deja mi-o uit deci sunt pe drumul cel bun….Oricum, sanatate, fericire si toate alea..;)

  5. Mersi, mersi :)

Lasă un răspuns

