New trend in sports :)

Ma uitam azi pe site-u de la Focus Sat pentru ca eram interesat daca au in grila lor de programe gspTV’s (1,2,3,4). In grila „basic” care la ei e „Pachet TV GRATUIT” O_o, nu am gasit nici un gspTV. Asa ca am cautat la Pachetul Sport. Si am gasit asta: (serios, No Comment din partea mea :D )

Later edit: M-am uitat si la restu pachetelor. Dati o geana la pachetul „Familia” ca mi-i lene sa mai pun o poza. Serios, astia-s bolnavi ..

5 răspunsuri to “New trend in sports :)”

  1. (De) mine Says:

    Al dracu ce carcotas esti? Nu-ti amintesti vremurile bune cand stateam cu mama si tata si ne destindeam cu un Blue Hustler? Nici eu…

    Cat despre sexul la TV ca sport, pe cuvant ca e mai mult de atat… Ar trebui sa il bage la olimpiada: proba de sex oral in inaltime (sau lungime, dupa preferinte).

  2. Ay-meen pentru ultima propunere :D

  3. Prostanacu de Whisky Says:

    Pachetele mi se par foarte bine structurate.

    1. Pachetul Sport:
    – daca nu ai chef sa te uiti la sport, te apuci de unu, faci o laba si slabesti

    2. Pachetul Familia
    – trebuie sa fie pentru toate varstele si pentru tot membrii familiei:
    a) Sport.ro si AXN pentru TATA
    b) Euphoria si Acasa pentru MAMA
    c) Euhoria si Acasa pentru FIU HOMOSEXUAL
    d) Cartoon Network pentru FIU/FIICA de 2-7 ani
    e) Favorit TV pentru BUNICU si BUNICA
    f) Hustler pentru FIU/FIICA de 14 ani, dar si pentru MAMA/TATA sau BUNICU/BUNICA

  4. Daca ne gandim ca oamenii nu se mai iubesc ca odinioara. daaa acuma avem hustler :D Ce-ti mai trebuie femeie langa tine daca ai in „acvariu” „pestisoru auriu”?si dak suni la 8989 iti si indeplineste o dorinta din aria lui curriculara. sounds like FUN!

Lasă un răspuns

