Unde sa salvez?

Cautam pe net ceva cu ce as putea sa-mi sterg monitoru, de exemplu: carpa uda, vata cu spirt sau ceva „recomandat” si „aprobat” pentru asa ceva. Am dat intr-un final de asa ceva. Ce m-a intrigat pe mine a fost locul unde imi salveaza acel produs, in cazul in care vreau sa-l cumpar. Acuma sincer, daca se refera la ce cred eu, mai bine ma duc personal sa-l cumpar si sa-l salvez altundeva :)

2 răspunsuri to “Unde sa salvez?”

  1. :)))

  2. hmm… si eu ma intrebam cu ce as putea sterge monitorul, dar nu am cautat nicaieri informatii. informatia a venit singura. mulyumesc!

Lasă un răspuns

