Parerea mea despre sfarSHITul lumii

Faptele dupa care mi-am format aceasta parere:

Mda .. Am renuntat sa mai scriu despre emo kids. Pentru ca pur si simplu nu mai am nici un chef sa comentez prostia din tara asta sau de oriunde ar fi ea. Cel putin pentru moment. Cred ca a trecut o luna+ de cand am scris ultimul post pe blog. Nu ca n-as avea idei, ci pur si simplu din comoditate. Si din faptul ca am avut si ceva de invatat in saptamanile care au trecut. Iar un al treilea motiv il reprezinta mitocaniile pe care le-am vazut/citit in ultima vreme. De la fotbal la politica, de la soferi in trafic la „blog-eri”. Se pare ca atunci cand omul nu are ce face, e neaparat sa isi faca de lucru. Si nu ceva util.

Mai exact, trage un ochi in curtea vecinului si incepe sa se cace peste gard. De ce? Pentru ca asa e mai usor sau pur si simplu asa a fost invatat in cei 7 ani de-acasa. Presa nu stie decat sa caute scandal. Orice fel de scandal. 1% din ce se scrie in presa poate fi considerat material demn de a fi citit. In rest, acelasi rahat: crime, violuri, furturi, romanu-i prost, crime, violuri, romanu-i prost, sport, vreme, crime, etc. Cred ca am putea compara presa din .ro (pentru ca momentan la ea ma refer) cu filmele americane. Mai exact, daca stii cum incepe, sigur o sa stii si ce se intampla si si cum se termina. Iar in final, concluzia: prost gust. Sau pur si simplu: prost(i).

Se mai intampla sa vezi si stiri sau articole anti-„romanu-i prost”. Am castigat o medalie, ne-am clasat pe locul 1 la un concurs X, samd. Dar nici asta nu tine mult pentru ca urmeaza dupa o luna, doua, stiri senzationale: Cei care s-au clasat pe locul 1 la concursul X au fost prinsi dupa ora 2 in clubul Y cu berea in mana. Delir. Si? Si uite-asa isi bat joc de un lucru bun, doar pentru ca ei cauta senzationalul. De politica nu mai zic. De soferii din trafic, nici atat. De „blog-eri” .. ei, se pare ca blogãreala a devenit un mod de a trai .. un stat in stat. Stat in cur mai exact. Pentru unii e o afacere, pentru altii e un mod de exprimare iar pentru altii e un loc de dat cu capul in ceva mai moale decat realitatea. Iar pentru altii e pur si simplu un loc unde sa faca pe desteptii pentru ca asa vor sau pentru ca doar aici pot.

Am citit cateva blog-uri care apartin „greilor” blogosferei (nu dau nume, nu e neaparat ceva relevant; e o chestie generala si nicidecum particulara .. sau nu? …). Ei, pe langa niste informatii luate de prin cateva locuri, mai o poza din stanga, mai un clip din dreapta, restul e tacere prostie. N-am vazut nimic „entelijent” scris de ei, o idee, un articol mai serios decat: „Noh ni si la astia” si apoi urmeaza un link la ceva clip. Nu spun ca ce am scris si scriu eu aici ar intra in categoria la care ma refer eu. Nici nu ma intereseaza, sincer. Dar a lua in fiecare zi informatii din diferite locuri de pe net si a le posta sub „semnatura” personala cu 2 cuvinte schimbate, nu consider ceva ce merita ridicat la rangul de „super-blog” sau Mister Popularitate.

Ca sa va faceti o idee la ce ma refer, dati o geana la KrossFire sau Groparu  (si nu numai) spre exemplu („Lost & Found Blogs” din dreapta). Asa da. Exemple de „asa nu” nu va dau ca nu vreau sa-mi urc in cap pe nimeni. In plus, este o parere personala si poate nu inteleg eu asa de bine ce se petrece in jurul meu :). In concluzie, la toata ameteala asta de lucruri scrise aici, acum: mi-e scarba de ce se petrece in .ro. Nu suntem o tara de prosti sau incompetenti. Asa ne place noua sa credem pentru a ne plange de mila! Pentru a avea o scuza daca facem ceva rau/gresit/prostesc: „Sunt român.” Da, are si tara asta parazitii si prostii ei asa cum orice padure are c*catu ei. Da’ nu inteleg de ce trebuie sa scoatem in evidenta prostia si sa facem din ea simbol national. Sa o promovam pana in panzele albe prin stiri stupide, emisiuni cretine si legi absurde, toate astea definind , practic, caracterul omului din spatele cortinei.

Deci, parerea mea:

Daca ar veni sfarsitul lumii sub forma unei gauri negre, eu cred ca am avea destui prosti sa o astupam. E multi, da’ prosti .. e prosti, da’ multi. Hai pa.

P.S.: Acest post trebuia sa se termine de fapt inainte de „Parerea mea” si avea alt titlu, alta tinta. Da’ mi-am adus aminte de ce s-a discutat in ultimele zile pe la tembelizor si prin presa si am zis sa fiu in ton. Plus ca se potriveste ca o concluzie la concluzie .. sau ceva de genu.

4 răspunsuri to “Parerea mea despre sfarSHITul lumii”

  1. Pana la sfarsitul articolului nu am fost sigura daca nu cumva ai uitat care era de fapt titlul. :)
    Eu am sa ma rezum doar la comentarea acestuia: „Parerea mea despre sfarSHITul lumii”. Oare oamenii chiar isi doresc sfarsitul lumii si de aceea tot vor sa-l anticipeze? Sau presa vrea doar sa induca o oarecare panica, nu stiu de ce, sau pur si simplu a ramas in pana de materiale pentru comunicat lumii. Este foarte amuzant si felul in care mass media dezbate acest „sfarsit al lumii”, comic, mult sarcasm si ironie. Deci, pana la urma, totul pare a fi doar o prostie. Sa ne facem noi mai multe griji pentru cum am putea sa reversam, la noi in „gradina”, procesul acesta de degradare umana, din aproape toate punctele de vedere.

  2. Tanti Flavia Says:

    Cred ca orice e de ultima ora si are oarecare dramatism e de pus ore intregi pe tv. Ca asa se face, ca omu’ obijnu *ahem* prost e chiar interesat de chestia asta. Si nu e vb de aia cu sfarsitul lumii, ca deh, aia chiar era interesanta (nu ca se gata lumea dar in orice caz experimentul). Dar sunt care chiar le place sa se uite la stirile de la ora 5, si toate chestiile scarboase care se dau acolo. Stii…le dau idei noi oamenilor :))

    Oricum in final is mai multi prosti decat desptepti, in consecinta pentru mass media, lor li se merita. Crezi sincer ca un jurnal despre lucruri bune se vinde? Ca oamenii nu o fost mai incantati ca x campion a fost prins facand nush ce decat medalia pe care luat-o? Oamenii sunt invidiosi, si nimanui nu-i place sa citeasca despre ce chestii bune ai facut tu! Aia prosti da multi dicteaza. Pt ca-s multi.

  3. Prostanacu de Whisky Says:

    Cred ca principalul semn de inrebare pe care ar trebui sa ni-l adresam, legat de toata discutia asta „Sfarsit de lume, sau NU”, ar fi: Oare e pana unde ar fi OK sa ne intindem cu experimentele ? Si Hiroshima tot experiment a fost pana la urma…

  4. Flav a prins ideea postului :). In mare .. Again, aici nu era neaparat (de fapt, mai deloc) vorba despre za end of za world. Flav, asa e cum zici tu: se vinde bine senzationalul (de prost gust) si prinde la prosti. Da’ de ce ne miram ca lumea ne vede asa cum ne vede? :)

Lasă un răspuns

