PLM

Traim intr-o lume (sa nu zic tara) in care fiecare are falsa impresie ca este Dumnezeu. Toata lumea crede ca se pricepe la orice, stie oricate si poate face orice, oricum, oricand, oriunde. Personal, nu stiu cum pot aborda astfel de oameni, cum pot discuta cu ei.

Dar si daca as reusi sa incep o discutie cu ei, tot n-as reusi sa ajung la o finalitate. Pentru ei, discutia are sens sau merge pe drumul cel bun doar daca eu spun ce vor ei sa auda. Cuvintele mele sufera o modificare dramatica din momentul in care ies din gura mea pana in momentul in care ajung la urechile lor. Daca informatia ajunsa la urechile lor coincide cu o fraza predefinita de ei, atunci totul e ok iar informatia mea ramane intacta, nemodificata. Altfel, ea devine o informatie-mutant. Un fel de X-Men al informatiei, ceva ce nu poate fi acceptat(a) de cel/cea cu care vorbesc. Un simplu „esti informat gresit” devine: „neuronii tai au disparut cam in aceeasi perioada cu dinozaurii; pe scurt, esti un TAMPIT”. Ati inteles la ce ma refer? Nu ati patit asa ceva niciodata? Norocosilor ..

Am stat si m-am gandit de ce se intampla asta. Da’ n-am ajuns momentan la nici o concluzie. In schimb, un lucru e cert: trebuie sa stii cand sa renunti.

Later edit: acest post a fost editat pentru ca unii is copaci :). Iar ideea postului era alta.

2 răspunsuri to “PLM”

  1. Tanti Flavia Says:

    „Daca informatia ajunsa la urechile lor coincide cu o fraza predefinita de ei, atunci totul e ok iar informatia mea ramane intacta, nemodificata. Altfel, ea devine o informatie-mutant.”

    Ce tic-uri de informatician ai :))

    Bai nu ai ce sa faci, e plin de oameni care sufera de „God complex” :)) Dar stii cum se zice…cui pe cui se scoate (trateaza-i la fel)… Si oricum cand in toata viata ta ai cunoscut pe cineva care sa chiar asculte tot ce zici?

  2. Animaliciul5 Says:

    Hai can incepi sa scrii din ce in ce mai bine :P

Lasă un răspuns

