FuckThis

Deci da. Eu zic ca cei care au ales numele au fost destul de inspirati. Plus ca au si mai multe variante: prima ar  fi „Extra Soft” si mai au: „Black 18” (18?), „XL” (poate daca ar combina asta cu „Black” ar avea mai mult succes), „Softer” (ceva mai dura ca prima, dar tot soft), „Plastic” (pentru cei .. singuri?), „Technik” (trebuie si nitel de tehnica) si ultima, desigur „Latex” (cea mai sigura, de altfel).

Viata reala ne inspira pe toti .. sau pur si simplu unii din noi au prea multa imaginatie.

4 răspunsuri to “FuckThis”

  1. Prostanacu de Whisky Says:

    Initial am crezut ca e vorba despre prezervative, abia apoi m-am prins.

  2. Eu am Latex si chiar e super…eficienta…:))

  3. o galushk(chiar e necesar?:P) Says:

    stau si ma gandesc…tu si whisk aveati asa ceva la liceu? era mai usor sa tragi linie peste…mai ales voua ;))

    da…stiu…ma plictisesc tare… :D

  4. O idee subtila, poate sa conduca la adevaruri de mare valoare. :D

Lasă un răspuns

