Despre spam-ul electoral si incompetenta cea de toate zilele ..

Delir ce titlu, dar cam despre asta vreau eu sa spicuiesc, gyeah. Deci despre spam-ul electoral. Am intrat in perioada aia cretina (noi, tot poporul) in care incepe sa putã! a minciuni din alea gogonate. Sursa: zona adormitilor din padurea Bucurestiului. Si, desigur, acest miros a cuprins toata tara intr-o clipita. Ei, personal nu ma deranjeaza asa tare acest miros, avand in vedere ca deja am ajuns in acel punct in care sunt imun. Same shit every day. Ceva de genu. Dar ma deranjeaza la culme cum toti incep sa imparta hartii si hartiute urat mirositoare prin posta si pe la usi. Nu le-ajunge ca au un loc unde sa-si expuna rufele (acele panouri „legale” pentru promovarea mesajului electoral), nu le-ajunge ca impart prin centru tot felu de „atentii”. Lor le mai trebuie sa si umplu (ca cica „umplu” e corect :P) cutiile postale cu acele hartii si hartiute care tot a minciuna put!

Ei, nu putem numi practica asta, spam? Propun ca din 4 in 4 ani sa punem un rand de cutii postale in fiecare bloc pe care sa scrie mare „Bulk” sau „Spam” si avem un buton la fel de mare de „Empty”. Si mai rau de-atat, unii s-au trezit chiar sa atarne de clanta usii de la apartament astfel de hartii si hartiute. Cine? The Gang Green Gang (hai ca-s subtil sa nu se lege careva de mine sa m-arunce-n Buda). App, ei pentru cine candideaza? Pentru toti? Ma-ndoiesc. In fine, n-am nimic cu nimeni, doar cu parlamentarii. Asadar, parerea mea e ca cei care mai umple posta de astfel de inutilitati ar trebui [cenzurat]. Am zis.

Asa. Si sa vedem despre incompetenta cea de toate zilele. Am citit acu 5 minute ca noile autobuze or sa fie introduse in circulatie .. de la anul (aici in Cluj, zic). Bun, fie. Dar de ce aceste autobuze sunt aduse din alt loc? (nu zic de unde, ca patesc ce am zis mai sus si in plus, nu conteaza de unde-s, ci conteaza ca nu-s de-aici) Suntem (oare) chiar asa de incompetenti si nu putem face nimic? Importam tot in timp ce romanul muncitor sta si face bile .. de muci! Altfel nu-mi imaginez de ce nu suntem in stare sa producem nimic ca lumea. In stilu asta o sa ajungem sa importam chiar tot, mai putin prosti. Ca din aia avem destui si-s de calitate. Macar de i-am da la export, sa echilibram balanta ..

Noh, servus!

6 răspunsuri to “Despre spam-ul electoral si incompetenta cea de toate zilele ..”

  1. Futurologu' de serviciu Says:

    Please read your post before you… post it. Ai cel putin 3 greseli:
    1. calumea – corect ca lumea
    2. importan – ai ratat m-ul in capat de cuvant
    3. si cel mai important: ‘ei umplu’, nu ‘ei umple’

    Poti sterge commentul dupa ce faci corecturile. :)

  2. Hai ca nu e chiar asa de rau.. In posta primesti si hartii cu promotiile de la Cora, Metro, etc.. Alegeri sunt doar o data la patru/cinci ani. In alte tari astia de la partide suna lumea acasa, pe telefonul fix, ca sa le explice de ce e mai bun candidatul lor. Si suna destul de des. De la fiecare partid. Aia chiar ca te-ar deranja. :)

    P.S. Eu oricum nu ma duc la vot, pt prima data de cand am dreptul s-o fac. Din partea mea pot sa-mi umple zilnic cutia postala.

  3. o galushk(chiar e necesar?:P) Says:

    vezi? atitudinea asta cu „nu ma duc la vot” strica de fapt. in fond, daca nu luam initiativa, nu schimbam nimic. si da, noi astia tineri ar trebui sa schimbam dinozaurii de la putere…
    …problema e ca si daca mergi la vot nu prea ai cu cine sa votezi, cica din lipsa de candidati de „incredere”…candidati ar fi, dar le e frica sa iasa in fata si sa se afirme din cauza ca fosilele le reproseaza lipsa de experienta in ceea ce priveste latura politica. de-acord. dar daca nu le dai o sansa, cand sa acumuleze experienta aia? toti se scuza ca nu-i loc de tineri intr-o Romanie ca a noastra. Parerea mea? Ba e! Si-asa de la revolutie incoace se tot fac experimente pe tara noastra, atat in ceea ce priveste economia, cat si politica.
    concluzia? mergeti la vot, atitudinea conteaza mai mult…parerea mea. cine vrea sa ma contrazica e binevenit :)

  4. Am lasat comment-ul ca sa vezi ca si altcineva (student stii tu unde :P) scrie „ei umple”. Serios, niciodata n-am stiut ca asta e forma corecta si dupa cum ti-am zis, suna urat. Restu greselilor sunt din oboseala.

    Biz, faza cu „nu ma duc la vot”, din pacate, ne defineste pe noi, romanii. Si nu e cel mai bun lucru :). In stilu asta, eu zic sa nu mearga mai nimeni la vot, numa maghiarii si aia care voteaza cu Becali. Ce zici, a iesi fain? :)

  5. Sandro, stiu ce zici.. Dar mi-e scarba de toate partidele, desi e vot uninominal. Mi se pare o prostie sistemul, ar fi trebuit sa fie uninominal doar la Camera Deputatilor, iar Senatul sa fie pe liste. Ajung sa se umileasca fosti prim-ministri, oameni cu reputatie nationala, sa candideze prin cate-un colegiu in Ialomita. Asa, nici in sistemul vechi, nici in cel nou, nu-si au rostul doua camere. Ar putea la fel de bine sa fie una.

    Iar cu votatul.. Nu pot sa-mi scot din cap cateva personaje de la fiecare partid. Un Stolojan, o Udrea, un Vanghelie, un Voiculescu.. E dreptul meu sa votez, dar cata vreme nu locuiesc in Belgia de exemplu (unde e obligatorie prezenta), e dreptul meu si sa nu merg la vot. Pana acum am fost la toate scrutinurile, si locale, si parlamentare, si prezidentiale.. Anul asta zic pas.

    Alt P.S.: Indicativul prezent e „ei umplu”, subjonctivul prezent (cel folosit de catre mine si Vlad) e „ei să umple”. N-am scris niciodata „ei umple”. Unde e greseala?

  6. Da omu, acelasi lucru se aplica si la restul populatiei. Dar nu mi-ai raspuns la ultima intrebare.

Lasă un răspuns

