Who cares?

Din categoria „hai sa mai postez si eu ceva”:

Cati dintre voi simtiti nevoia ca ceasul vostru sa arate asa? (si de cate ori pe zi :) )

Who cares?

Who cares?

P.S.: Am adaugat un blog nou la „Lost & Found Blogs”. Il recomand, pur si simplu :)

P.S2.: Azi am avut parte de o intamplare care mi-a cam taiat chefu pentru restu zilei. Dar care mi-a dat dreptate in ceea ce priveste necesitatea unui test psihologic mai serios atunci cand da cineva examen’ pentru carnetu’ de sofer. E multi, e prosti, e vai de capu lor!

P.S3.: Sursa pozei. Recomand intreg site-ul respectiv.

3 răspunsuri to “Who cares?”

  1. Butterfly Says:

    Eu vreau un ceas asemanator, pe care sa scrie „too lazy to tell time” :D

  2. Futurologu' Says:

    Hehe, ti-am luat-o inainte, deja is pe la pagina 33 pe site and still going. De 3 zile. :) Sigur am avut aceeasi sursa a linkului :)

  3. si eu asa cred :D use it well guys :D

Lasă un răspuns

