Pamantul este .. plat?!

Din categoria „daca-s prost in viata reala, hai sa raspandesc aceasta calitate si pe internet”, va prezint asta.

Din ce am citit pe-acolo, rezulta ca oamenii aia chiar exista, sunt CHIAR asa de prosti si mai rau .. nu e o gluma, desi tocmai a trecut 1 aprilie. In timp ce scriu randurile astea, mai dau si o geana pe forumu respectiv si incerc sa ma tin foaaaarte bine sa nu pic de pe scaun. Serios, daca vreti sa radeti bine, cititi topicul asta. E delir, nu gluma. Cica:

Q: „What about Lunar Eclipses and Moon Phases?”

A: An invisible celestial body, known as the Shadow Object, passes between the sun and moon during a Lunar Eclipse. This projects a shadow upon the moon.

Comparativ cu asta, dupa parerea mea, Darth Vader exista si lucreaza la Altex. Minim. Citatul asta e doar o picatura din oceanul de porcarii pe care-l puteti citi acolo. Sunt porcarii amuzante, dar triste in acelasi timp. CUM pot sa existe astfel de oameni? Eu inteleg ca unele lucruri sunt greu de priceput in momentul in care te-ai obisnuit cu un anumit sistem de referinta, dar nici chiar asa. Cine naiba poate sa creada ca, de fapt, toata treaba cu „Pamantul este rotund” este o CONSPIRATIE? NASA a trucat pozele, se spune in randurile topicului respectiv. Apa nu „se scurge” de pe Pamant deoarece exista un imens zid de gheata. Ispirescu cred ca zgarie lemnu la ora asta, cum de nu a avut el o astfel de inspiratie? Pana si povestea asta are mai multa credibilitate decat ceea ce se zice pe forumul respectiv. Si mai are si un plus de dragalasenie :)

Nu mai zic nimic, va las pe voi sa comentati :)

P.S.: Sursa vine de la un comment de la video-ul acesta pe care il recomand sa-l vedeti. Alti prosti, alta distractie.

P.S2: Harry Potter e vecin cu mine.

22 răspunsuri to “Pamantul este .. plat?!”

  1. Chuck Norris is like a Shadow Object, everybody laughs about His legends. :))

  2. This is very very tare! :)) Cum poti sa fi asa de retard. Eu cred in oameni si sunt convinsa ca e o gluma. :P Cu toate ca zic ca nu e gluma. Nu ai cum sa fi asa de prost da-o dracului!

    PS1: Nu Darth Vader lucreaza la Altex ca Batman! Darth Vader e la Orange. (Da eu nu ca Batman, Batman!)

    PS2: Poti sa imi faci cunostinta cu Harry Potter? Am niste idei despre cum ar putea sa imi faca licenta prin magie. :))

  3. Butterfly Says:

    Q: „If the world was really flat, what would happen if you jump off the disc’s edge?”
    A: You would become directly affected by Dark Energy as the Earth is, creating the illusion that you are standing next to the Earth.

    Iar apoi, o explicatie si mai convingatoare:

    Q: „If you go directly south won’t you eventually fall off the edge of the Earth?”
    A: Yes, you will. In order to use this fact as proof you need to record a video of someone flying directly south around the world without falling off the edge.

    :) Cei care au dat o geana pe discutiile de pe acel forum, cred ca s-au distrat de minune. Pe bune, nu cred ca e vorba de o gluma. Au atata material prezentat si s-au extins cu „dovezi” pana la existenta unei conspiratii ale americanilor, ca sa se imbogateasca :D … Oare ce fel de dovezi ar trebui sa le arate lumea incat sa priceapa realitatea?

    Iar daca teoriile lor sunt credibile.. atunci eu zic ca Pamantul, care este plat, bineinteles, are pe cealalta fata o a doua lume, dar care nu poate ajunge la noi din cauza acelui zid urias de gheata. Iar acolo traiesc extraterestii! Si cum pe Pamant, evident, nu exista gravitatie, toti extraterestii stau atarnati de ce pot! I can prove it! :))

  4. Do you actually mean Harry Pot-Head?? :D I hope. Si daca nu, lasa oamenii sa viseze la ce vor. Treaba lor daca is prosti, that’s the „beauty” of it, sunt oameni ca noi care au de ce sa se distreze :) it’s all a perfect chain.

  5. :)) asta-i din categoria „prost să fii..noroc că eşti!”…din ce in ce mai multă lume cu creier neted pe Pământul ăsta plat, din păcate. ăştia-s în stare să zică că trăim într-o păstaie, ca-n reclama vieţii :)), scuză-mi „căcă”fonia şi diacriticele :P

  6. saracul de tine Says:

    ce ma amuzati voi astia cu blogurile, incercati toti sa pareti atat de destepti..offffff…semidocti:)

  7. Noroc ca avem oameni ca tine care vin, isi dau cu parerea (daca se poate numi parere), si pleaca impliniti ca au spus si ei ceva, un ceva pe care-l considerati inteligent.

    Daca ai ceva mai interesant de spus, sunt chiar curios si astept o dezvoltare a raspunsului tau hiperdoct (daca-mi permiti sa te laud).

  8. re: saracul de tine Says:

    :)) cat ai stat s-o gandesti pe asta? eu cel putin imi cunosc limitele, stiu ca nu sunt inteligent, dar nu sunt complexat ca altii:)) . pe cand tu… incerci sa pari ceea ce nu esti. sunt o groaza ca tine pe acest imens internet… tu esti doar un kkt printre alti kkti. nimic nou:) deci vorbele tale „inteligente” n-au absolut nicio valoare pentru mine.
    ps: nu scriu cu diacritice, majuscule etc, pentru ca n-are rost, iar tu daca le scrii nu esti mai inteligent) pentru ca voi astia cu blogurile aveti impresia ca scriind corect gramatical lumea va crede ca sunteti zei:)) asa ca daca vrei sa pari inteligent fa ceva nou si mai iesit din comun… acelasi subiect il mai au 10000 pe blogurile lor. oricine e inteligent in spatele monitorului cu o conexiune la internet cu google si wikipedia:)))

  9. Pe tine nu te-o-nvatat nimeni conceptul de bun simt? Ma bucur ca-ti cunosti limitele, dar de ce nu te folosesti de ele? Vorbele mele n-au valoare pentru zeroti, corect. Si eu pot sa jignesc si sa fac omu de cacat, chiar daca el e deja unu.

    Desi ironic, te-am rugat frumos sa-ti dezvolti ideea cu care ai aterizat aici. N-ai zis nimic legat de ce am scris eu. Ai venit aici si ai tras o besina pe care tu o consideri intelectuala si te-ai carat. Ce te-a deranjat la ce am scris? Unde-i partea unde ma dau inteligent si nu-s? Asta-i un blog de pierdut vremea, unde scriu cand vreau sa scriu .. ceva, orice. Nu fac bani din el, nu pun reclame pe bani (am una singura, moca, pentru un prieten) samd.

    La modul in care te exprimi si iti sustii ideea (daca exista una), la modul in care intelegi tu conceptul de dialog civilizat, nu ma astept sa fii mai inteligent decat un strutz. Asa ca nu veni si te caca in gradina omului daca nu esti in stare sa te stergi macar la fund.

    Ti-am raspuns la ultimele comentarii pentru ca ma astept de la oricine care are ceva de zis aici, sa o zica intr-un mod civilizat, si in ideea asta sa faci o oarecare conversatie cu omu. Fie el prost sau destept. Iar cand o sa gasesti tu ceva original care merita citit si care nu o sa fie peste x zeci de site-uri in 2 zile, eu tac si nu mai zic nimic. Si-ti dau si-o Cola.

    P.S.: Stiu ca a scrie corect gramatical nu mai e la moda. E mai cool sa scrii cu k, sh, tz, oo in loc de u samd. Ce sa-i fac, sunt de moda veche.

  10. saracul de tine Says:

    pai am zis eu ca pari inteligent? doar te chinui dar nu reusesti:) fa o comparatie intre ce am scris eu si ce ai scris tu, si vezi cine e mai nesimtit:) nu scriu corect pentru ca n-am chef, dar daca tu ai vazut „k” in loc de „ca”, „sh” in loc de „ş” etc.. inseamna ca ai nevoie de niste ochelari . esti praf… vorbesti mult si prost. hai pa!
    apropo… cum te simti ca face misto de tine unu cu mintea unui strutz?

  11. Asta numesti tu misto? :) Ma chinui degeaba sa port cu tine o discutie civilizata. La toti ni-i greu, stii bine, da’ presupun ca tie ti-i cel mai greu. Daca te-am facut nesimtit, sa ma scuzi. Esti literalmente retard si ai o scuza. Hai pa dara, ca deja incepi sa ma bati la jocu prostilor, ca ai mai multa experienta. Numa bine si bafta la comentat de-am pixu si pe alte bloguri sau unde mai ai tu iesiri inteligente de genu.

  12. saracul de tine Says:

    Nu are rost sa continui discutia cu un „prosti inteligent” ca tine, care nu e in stare sa vina cu argumente mai solide. E ultima data cand scriu aici, deci imi vei scrie degeaba ca nu voi mai citii tampeniile tale pe care le poate scrie si nepotamiu de 3 ani:)
    Bafta!

  13. ma scuzi, dar… =)) ! saracul de el, ii multumesc totusi…asa de bine ma simt cand vad ca exista oameni prosti.

  14. saracul de tine Says:

    OOOO daa!!! iauzi alta care e inteligenta =)) Iti recomand niste benzina=))

  15. saracul de tine Says:

    normal ca te simti bine cand vezi oameni prosti, credeai ca esti singura in univers? =))

  16. Ionutz draga, parca ziceai ca ne lasi :) Meri plimba ursu, ca deja esti de-a dreptu obositor. Daca eu am avut bunul simt sa nu-ti mai raspund la aberatii, ai si tu bunul simt si taci.

  17. saracul de tine Says:

    Pai nu ti-am vorbit tie, si la urma urmei de ce ai blog? nu sa se uite lumea pe el? ma uit cat vreau, ma mai amuz si eu cu ocazia asta, blogul tau e mai tare ca OTV ul =))

  18. „E ultima data cand scriu aici” parca ziceai .. Ma bucur ca te uiti la OTV, macar asa iti stiu limitele de care-mi povesteai. Daca vrei sa te amuzi, ghidila-te singur, ca sunt convins ca esti in stare. Pot sa-ti moderez comentariile ca nu mi-i greu, dar am un pariu cu un prieten cam cat o sa mai comentezi aiurea pe-aici ..

  19. saracul de tine Says:

    pe mine ma amuza prostii ca tine in general, iar blogul tau are de 500 de ori mai multa prostie decat OTV ul. Poate acum iti dai si tu seama. cel putin diaconescu face bani. tu esti un amarat si prost pe deasupra. Daca mai continui in felul asta asa o sa mori:))

  20. saracul de tine Says:

    ghidila-te? ce ma bucur ca nu sunt „destept” ca tine :)))

  21. saracul de tine Says:

    stii care-i faza? multi scriu cu mai putini sau mai multi „i” decat trebuie, poti sa cauti si pe net sa vezi. dar am cautat de curiozitate in google „ghidila-te” si nimeni n-a fost atat de „destept” incat sa pronunte in halul asta. Deci se pare ca esti prostul prostilor. probabil asa se pronunta acolo la tine in sat:))
    ps: ma gandesc de ar organiza cineva un concurs cu „cel mai prost blogger ever”, sigur ai castiga locul 1.

  22. Mah, da esti copt rau. Am crezut ca te-ai potolit, dar se pare ca esti plin de surprize. Deja chiar aberezi omule, ma mir cum te poti lega la sireturi. Imi imaginez ca oricat de bezna ar fi noaptea prin Bucuresti, tu stralucesti a prostie. Astea fiind spuse, da-ti foc. Orice comentariu de-al tau de-aici incolo va fi blocat/sters/cum vrei. Nu de alta, dar nu vreau sa-mi faci concurenta pe-aci in caz ca o sa aiba loc concursu ala ;) Hai pa!

Lasă un răspuns

