21st Century Breakdown

In sfarsit am avut posibilitatea sa ascult ultimul album al celor de la Green Day. Desi va fi pe piata doar din 15 mai, se pare ca am avut parte de un „leak”, care totusi este unul legal. Dupa o prima auditie a tuturor pieselor (de fapt, nu chiar la toate fu o prima auditie, cateva ascultandu-le acum cateva zile la ceva emisiune radio de la americani), pot spune ca albumul e .. genial. Poate e o parere prea subiectiva, dar sunt putine albume pe care sa le fi ascultat de prima data si sa-mi fi placut din prima atat de mult. Pana si penultimul lor album, American Idiot, pe care pana acum l-am considerat cel mai bun album ever, la prima lui auditie nu mi-a placut asa mult. Erau cateva piese care-mi placeau, dar cam atat. Mi-a luat ceva timp pana sa-mi placa cu totul si sa-l si inteleg.

In fine, nu prea am timp sa dezvolt ideea, desi mi-ar placea. Pentru cei care sunt curiosi, le place Green Day sau pur si simplu vor sa asculte muzica buna (:P) puteti asculta albumul aici. Sper sa va placa macar pe jumatate cat imi place mie.

Am sa revin cu o parere mai ampla si cu mai multe post-uri, dar asta numai dupa ce termin cu licenta. Dupa cum ati vazut, n-am apucat sa mai scriu mai nimic. I’ll be back :)

4 răspunsuri to “21st Century Breakdown”

  1. Fav Track 5 – Last Night On Earth – „If I lose everything in the fire I’m sending all my love to you”

  2. salut…as avea si eu o intrebare la tine: ai putea sa ma adaugi si pe mine in blogroll la tine si bineinteles ca te voi adauga si eu!
    Merci frumos si o zi buna

  3. Pe tine personal sau blogul tau? :) Mi-ar fi mai usor daca ai lasa si adresa blogului.

    O zi buna si tie ;)

  4. imi pare rau, am uitat sa iti pas adresa: http”//deasupranorilor.wordpress.com

    o zi buna

Lasă un răspuns

