In (re)constructie …

Adica ma duc pe santier : )). Dupa cum POATE ati observat, n-am mai scris nimic .. da nimic de ceva vreme. Sincer, nu prea am avut chef. Dar incet, incet, mi-oi face si chef. Asadar, oficial, de azi intru in (re)constructie. Nu am sa incep neaparat de azi : P, dar in curand aici veti gasi cu totul altceva. Inca nici eu nu stiu ce o sa gasiti .. dar orice ar fi, sper sa va placa : ))

P.S.: Daca aveti o idee cu ce ati vrea sa vedeti aici, ce ati vrea sa fac din blogul acesta, nu ezitati sa fiti inteligenti : )

9 răspunsuri to “In (re)constructie …”

  1. De ce nu scrii ceva despre Heavy Days? :D stiu stiu, acuma esti vedeta si nu mai ai timp, hihi. imi pare rau ca nu am ajuns sambata, dar lasa ca ti-oi explica eu o data motivele. te-am pupaaaat! pa pa pa pa pa pa pa pa pam-pam

  2. Ye, am auzit ca o trebuit sa dadacesti un catel : ))

  3. bă, tu mai scrii sau ce faci? :)

  4. Nope, se pare ca nu :)) Cel putin nu inca. Vreau sa fac ceva, da’ momentan n-am timp. Iar sa mai scriu o data la luna, nu prea-si are farmecu. Parca-i mai fain sa intru si sa vad ca nu am mai scris nimic :))

    Rabdare .. rabdare :P

  5. (re)constructia ta dureaza la fel de mult ca si (re)constructia centurii de ocolire a Gherlei :P

  6. Ai fost s-o ocolesti? :)) Mi-s ocupat, sa fiu scuzat :)

  7. Da, am fost in vizita la noul meu iubit de la Penitenciar :)). Neaah, inteleg ca esti ocupat, banuiam de fapt. Dar chiar daca tu nu ai mai postat nimic, de un comment asa, aiurea, tot e loc :D.

  8. mie mi-e sa nu ramana blogul asta ca si titlul lui…”the lost and never found place”…:)

  9. Mie mi se pare geniala chestia asta cu „Ia sa vedem, nici azi nu am mai scris nimic?”. Iar dup-aceea sa pleci linistit, vazand ca mda, nici azi nu. E un approach pe cat de schizo, pe-atat de haios.

    Pe-o nota mai serioasa, arunca si tu vreo doua-trei randuri, orice, ce-ti trece prin cap in ziua aceea. Nu cred ca trece o zi (sau hai, macar saptamana) in viata de zi cu zi, sa nu ne treaca prin cap lucruri ciudate, idei, chiar daca-s uneori aberante.

    Nu conteaza ce si cat, asterne-le in cateva randuri. Vei fi surprins cat de mult feedback vei primi pe orice pros… topic. Chiar daca ideea in sine e un subiect minor, din comments se poate naste o discutie intreaga, de multe ori despre cu totul altceva. :P

    Idei crete banui ca ai destule. Experimenteaza-ti-le, mana in mana cu publicu’. :))

Lasă un răspuns

