In revenire :)

Uite ca am revenit :) N-am reconstruit nimic. Cel putin nimic din punct de vedere al blogului. Timpul, lipsa de inspiratie si lenea nu m-au lasat. Desi eu am vrut. Serios.

Am revenit pentru ca, pare-se ca, unii chiar intra aici si mai si citesc aberatiile mele. Culmea, unora chiar le place. Ei, in momentul in care am realizat ca exista acesti „unii”, am zis ca e cazul sa incep sa aberez in continuare :). Cu ocazia asta, tin sa va multumesc pentru sustinere. Sincer, nu am o aberatie geniala la ora asta despre care sa scriu, pentru ca e cam tarziu pentru mine, racit fiind si cu orar de mers la lucru dimineata ..

Stiu doar ca azi mi-au trecut prin gand 2 intrebari existentiale (cu raspuns cu tot):

  1. Pentru ce sunt bune McDonalds’urile?
  2. Care este primul lucru pe care-l faci cand deschizi un Internet Explorer, dupa ce tocmai ti-ai (re)instalat Wingoz-ul?

Pareri? Idei? :) Ceva mai inteligent n-am copt azi. Mi-au intrat neuronii in stand-by de la frigul de-afara. Altceva n-am ce sa va mai zic, serios, sunt foarte obosit si ma striga perna, dar promit ca am sa scriu data viitoare ceva mai mult si mai inteligent. Sa fiti cuminti pana data viitoare. Siiii .. era sa uit: cica am auzit de o formatie, Heavy Days. Cica canta foarte bine si cica o sa cante si mai foarte bine :) Cei care ati fost la concertele lor, va multzam fain si va mai asteptam. Cei care nu ati fost, ei .. sa veniti! O sa va tin la curent cu viitoarele concerte, asa ca nu o sa aveti scuza :)

O noapte buna va doresc si sa va bucurati de ninsoare ;)

4 răspunsuri to “In revenire :)”

  1. 1. Pentru a reduce durata de viata media a populatiei. Mai multa mancare proasta, mai putine pensii de platit. Culmea (nesimtirii) e ca la noi mai sint si scumpe. In mod normal, conceptul de fast food spune c-ar trebui sa fie cheap (si de-obicei, junk).

    2. Dau skip la toate customizarile de care ma-ntreaba, si ma duc direct pe Mozilla.com. De-acolo downloadez si instalez Firefox, pe care mai apoi il setez default browser, fara drept de apel. Stiu doar o singura exceptie: Platforma de E-Banking de la Banca Transilvania (BT-Online) nu te lasa sa intri decat cu IE. Rusinica, zmeurica, si lolic de soft, sa-si dea mana cu cine l-a facut.

    P.S.: Iti scriu de pe un laptop DELL D830 (second-hand) cu triple-boot MacOS X 10.6.2 (Snow Leopard) / Ubuntu Linux 9.10 (Karmic Koala) / Windows 7 Ultimate 64-bit, la alegere. In ultima vreme, am observat ca am tendinta sa stau din ce in ce mai mult pe partitia de Mac, oare de ce. :D

  2. 1. sunt sursa de intrebari pe Facebook pt oameni care vin obositi de la job si se destind facand misto de altii ( noua ne-ai lasat ketchup? :D ) si

    2. instalez google chrome si set as default

    P.S. : 3. good luck cu Heavy Days in continuare…asta venind de la unii care nicicum nu ajung la concerte…aaanywaaay!

    teic cher, chipin` taci

  3. Pentru punctu unu n-ati prea nimerit raspunsul :) Era: sa te pisi!!! Serios. Am auzit asta de la multe persoane .. plus ca altfel nu-mi explic de ce au bagat mai nou faza cu bonul :))

    La punctul doi ati ghicit, fiecare cu browserul lui. Desi, raspunsul cu adevarat corect este: instalezi Firefox :)

    Mersi pentru punctul 3 :)

  4. ai vazut Avatar? daca nu, du-te! recomandare :P …sau cadou de Craciun pe banii tai de la mine pt tine, cu stima :))

Lasă un răspuns

