Despre puncte

Mda. Cica s-a gasit punctul U la femei. Ce ii si ce face cautati voi daca va intereseaza, ce ma distreaza pe mine e urmatorul fapt: exista punctul G; exista punctul A (recent ce am aflat doar, sincer); si exista punctul U. Dau o bere celui/celei care ghiceste cate puncte se vor mai descoperi si cum se vor numi ele :))

Hint: se pare ca e nevoie de 5 puncte sa poti forma .. un cerc :)

9 răspunsuri to “Despre puncte”

  1. Futurologu' Says:

    Punctele ca punctele, ca alea le gasesti sau nu. Da’ butonu’ de on/off unde e cand ai nevoie de el, ca pe cuvant daca au asa ceva? :)

  2. EEii, ho! sa nu incepem vesnica poveste problematica dintre barbati si femei, ca daca e pana acolo, la barbati oricum butonu e pe off tot timpu… so yeah, we do need a button, luckyly! :D cat despre post, zic eu ca vor inventa atatea puncte pana cinena o sa le si gaseasca… si ce se incearca defapt, e sa le gaseasca fara efort.. sa fie gen „right under your nose” ;) ceva de genul o mura(capsuna,fraguta,zmeura,afina sau ce-o vrea fiecare) in gura… am i right, or am i right? mah, sincer, va compatimesc, ca pt noi e simplu ;) ah io zic ca urmatorul se va numi „H” like in „Heeey there, are you lost? here’s a flash light,good luck ;) si daca tot nu merge, punctul „GPS” cu asistenta vocala.

  3. Probabil vor mai descoperi punctele „R” si „A”. Am ghicit? Am ghicit?

  4. Mary drag, cred ca esti singura care ar fi fost in stare sa ghiceasca. Si sa si raspunda pe blog :)) Apropo, nu e A, ca ala e deja descoperit. Este Ã. But close ;)

  5. Pai ce pot sa spun..imi place sa fac integrame :)). E un cuvant absolut normal. Eu nu demult am descoperit Ă-ul …pe tastatura, asa ca de-aia probabil l-am omis. Da’ la fel de bine puteau sa descopere doar punctele „G”, „U” , „R” si „A”/ „Ă”. Un cuvant la fel de normal si de …uzual.

  6. =)) Deci tu la aia te-ai gandit initial? Genial :))

  7. Nuuuu!! Nu la aia m-am gandit initial. Aia a fost ceva spontan, de moment. Plus ca „aia” are doar 4 puncte, deci iese un patrat, trapez, romb, dreptunghi. Depinde…de…nu stiu de ce :)).

  8. Deci 4 puncte = patrat sau ce o fi .. dar teoria mea de 5 puncte = un cerc ii buna? :)) Mary, esti o infinita sursa de bancuri :P

  9. Eu sper ca e compliment „sursa de bancuri”. :)) Mi-am amintit de bancul ala misogin cu femeile conectate la o „sursa de inteligenta”. Hmm…nu zic mai multe, ca scot iar un banc :D

Lasă un răspuns

